Bakalaura darbi Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 341 to 360 of 2817
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Vizuālās komunikācijas analīze uzņēmumā "STENDERS"Līga Sileniece; Paulīna Anna Maldupa; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Ziņu portālu (delfi.lv, lsm.lv, tvnet.lv, apollo.lv, la.lv) komunikācija par dzimumaudzināšanas jautājumiem pēc grāmatas “Tur lejā” iznākšanasDite Liepa; Liāna Ķimene; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Digitālie risinājumi mājas vidē realizētās fizioterapijas programmās pacientiem ar hronisku sirds mazspēju: jomas pārskatsDaina Šmite; Karolina Frolova; Veselības un sporta zinātņu fakultāte; Faculty of Health and Sports Sciences
2024Patērētāju zināšanu novērtējums par datu aizsardzību digitālajā mārketingāOlga Veilande; Gabriela Vilcāne; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Raidierakstu izmantošana Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijāRenāte Cāne; Paula Kurpa; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Latvijas iedzīvotāju ziņu avoti par karu Ukrainā: kvalitatīvais auditorijas pētījumsJānis Juzefovičs; Laila Kaļiņina; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Eiropas kultūras galvaspilsēta: no idejas līdz rezultātu komunikācijai.Ruta Siliņa; Krišjānis Bite; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024AS ”Drogas” mārketinga komunikācijas novērtējums un pilnveidošanas iespējasKristīne Blumfelde-Rutka; Marta Anna Vīduša; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Anime subkultūras attīstība LatvijāIlva Skulte; Kristers Raivo Krams; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Gotu subkultūras atainojums autorfotogrāfijāAlnis Stakle; Rūta Sūna; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Atlaižu veidi un to pielietojums uzņēmumā ,,Rimi Latvia’’Ieva Kalve; Evelīna Fleitmane; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Sociālo tīklu komunikācijas izmantošanas iespēju analīze uzņēmumam AS "Ķekava Foods"produktu virzīšanai Latvijas tirgūLaura Martinsone; Ērika Kobjakova; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Mākslīgā intelekta izmantošanas iespējas digitālā mārketinga komunikācijā zīmola Ādažu čipsi virzīšanai tirgūSanta Bormane; Egita Blaus; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Comparison of Start-up business in Latvia and Finland: Triple Helix modeMarta Urbāne; Betija Rācene; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Analysis of start-up life cycle. Case Study of LatviaLīga Sileniece; Renārs Tukris; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Rīgas domes 2021.-2023.gada vides reklāmu semiotiskā analīzeEvita Grigoroviča; Kristiāna Ločmele; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Azartspēļu reklāmu ierobežojumu novērtējums likumiskajā ietvarā sociālo tīklu mārketinga komunikācijā Latvijas tiešsaistes azartspēļu uzņēmumos "Betsafe" un "OlyBetMarta Urbāne; Regnārs Kits; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Inflācija un tās ietekme uz Latvijas ražotāju eksportspēju (salīdzinošā analīze ar Baltijas valstīm)Inna Dovladbekova; Darja Jariga; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Vizuālā merčendaizinga izmantošanas analīze uzņēmumā "Madara Cosmetics"Līva Rudzona; Ance Pūpola; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Challenges and Development Perspectives of Social Entrepreneurship in LatviaKristīne Blumfelde-Rutka; Aleksandra Pēkale; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 341 to 360 of 2817