Bakalaura darbi Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 321 to 340 of 2817
Issue DateTitleAuthor(s)
2024''Ukraiņu bēgļi Latvijā stāsta par savu ģimeņu likteņiem. Aprakstu sērija.''Agita Lūse; Monta Megija Učelniece; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Zīmola “Komanda.lv” stila vadlīniju izstrādeKristīne Blumfelde-Rutka; Inna Zaharova; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Zīmola Maybelline starptautiskā reklāma, tās īpatnības un pielāgošanas taktikasJeļena Šalkovska; Luīze Rauza; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Līdera loma Agile projekta vadībā Valsts vides dienestāJekaterina Pankova; Ričards Dravenieks; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Valsts akciju sabiedrības "Ceļu satiksmes drošības direkcija" sociālā mārketinga kampaņu novērtējumsOlga Veilande; Katrīna Mazā; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Uzņēmuma “Bukrey Fit” mārketinga plāns un tā izstrādāšanas un realizēšanas posmiAnželika Berķe-Berga; Evelīna Kopilova; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Radošais darbs - dokumentālā īsfilma par kultūrismu LatvijāDita Rietuma; Rihards Slišāns; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Klikšķēsmas Latvijas populārāko ziņu portālu virsrakstosDite Liepa; Agnija Reiniece; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Eiropas Savienības prasības un reklāmas regulēšanas problēmas Latvijā digitālā mārketinga kontekstāMarta Urbāne; Kristiāns Daniels Liepiņš; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024“Žurnālisti, sociālie mediji un ētika: TV3 un LTV1 ziņu žurnālistu Instagram privāto kontu satura analīze”Diāna Kiščenko; Nikola Grīnvalde; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Dokumentālā portretfilma “Uz skatuvi” par mūziķi SafiDita Rietuma; Alise Sējāne; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Jaunuzņēmumu ārējās komunikācijas stratēģijas un taktikas zīmola atpazīstamības veicināšanāLāsma Šķestere; Ieva Renāte Pētersone; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Uzņēmuma “DTS” mārketinga aktivitāšu plānsSanta Bormane; Bruno Marts Milbrets; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Cenas loma iepirkšanās paradumu maiņā mazumtirdzniecības nozarē Latvijā pārtikas produktu sektorāKristīne Blumfelde-Rutka; Krista Beāte Bērziņa; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Mākslīgā intelekta rīku izmantošana uzņēmējdarbības veicināšanai Latvijā (salīdzinošais konteksts ar Lietuvu un Igauniju)Edgars Lācis; Rihards Ozoliņš; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Ilgtspējīgas uzņēmējdarbības iniciatīvu ieviešanas iespējas Pica “LuLū”Santa Bormane; Gerda Anna Grūtupa; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Elektroauto reklāmu ziņojumu satura analīze LatvijāEdgars Lācis; Edvīns Volodins; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024“Latvijas jauniešu priekšstati par pēcnāves dzīvi. Animēta video izveideKlāvs Sedlenieks; Anete Valaine; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Ilgtspējīgs biznesa modelis viesu namu nozarē LatvijāAnželika Berķe-Berga; Daniela Caunīte; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Reklāmas kanālu izvēle LatvijāRenāte Cāne; Daniels Rozenbahs; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 321 to 340 of 2817