Title: Vizuālās komunikācijas analīze uzņēmumā "STENDERS"
Other Titles: Analysis of visual communication at "STENDERS"
Authors: Līga Sileniece
Paulīna Anna Maldupa
Sociālo zinātņu fakultāte
Faculty of Social Sciences
Keywords: Vizuālā komunikācija;vizuālās komunikācijas elementi;zīmola vizuālais tēls.;Visual communication;elements of visual communication;visual brand image.
Issue Date: 2024
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz teorētiskajām atziņām par vizuālās komunikācijas metodēm un empīrisko datu analīzi, izpētīt vizuālās komunikācijas kanālus, elementus un tendences uzņēmumā “STENDERS”, un to nozīmi. Darba tēmas aktualitāte saistīta ar tendenci, ka mūsdienās mārketinga komunikācijas rīki attīstās līdz ar tehnoloģiju attīstību un to patērēšanas iespējām. Šī tendence ir mainījusi komunikācijas kanālus un veidus, kā tiek patērēts saturs un iegūta informācija. Pilnīgai patērētāja pieredzei nepieciešama daudzpusīga informācija iegūšanas iespējas un vizuālajā komunikācijā tās dalās vairākos kanālos un elementos. Tā kā kosmētikas un ķermeņa kopšanas nozare ir mainīga, Uzņēmuma “STENDERS” ir nepieciešams pētīt jaunākās tendences, lai efektīvi izmantotu vizuālās komunikācijas sniegtās priekšrocības komunicējot ar patērētāju. Darbā tiek izmantotas vairākas pētījuma metodes. Monogrāfiskā metode, lai pētītu vizuālās komunikācijas teorētiskos aspektus. Sekundāro datu analīze, lai pētītu uzņēmuma “STENDERS” vizuālās komunikācijas metodes. Kontentanalīzes metode, lai pētītu vizuālās komunikācijas elementus uzņēmuma “STENDERS” sociālo tīklu publicētajā saturā. Kvantitatīvā pētījuma metode jeb aptauja, lai noskaidrotu patērētāju viedokli uz vizuālās komunikācijas izmantošanu. Grafiskā metode, lai grafiski un vizuāli uztverami atspoguļotu pētījumā iegūtos datus. Pētījuma rezultāti liecina, ka vizuālās komunikācijas elementi un kanāli, kas stiprina zīmola tēlu ir: tendenču izmantošana sociālo tīklu platformās, ilgtspējīgas darbības uzturēšana un atbalstīšana, klātienes veikalu pilnveidošana un attīstība, uzņēmuma mājaslapas uzturēšana. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika izstrādāti 4 priekšlikumi uzņēmuma “STENDERS” vizuālās komunikācijas pilnveidošanai. Bakalaura darba apjoms ir 56 lapaspuses. Darbā iekļauti 3 attēli, 6 tabulas, un pievienoti 5 pielikumi. Darbā izmantoti 40 informācijas avoti. Atslēgas vārdi: Vizuālā komunikācija, vizuālās komunikācijas elementi, zīmola vizuālais tēls.
The aim of the bachelor's thesis is to study the channels, elements and trends of visual communication in the company "STENDERS" and their meaning, based on theoretical knowledge about visual communication methods and empirical data analysis. The topicality of the work topic is related to the trend that today marketing communication tools develop along with the development of technology and the possibilities of their consumption. This trend has changed communication channels and the way content is consumed and information obtained. A complete consumer experience requires versatile information acquisition options and in visual communication they are divided into several channels and elements. Since the cosmetics and body care industry is changing, it is necessary for STENDERS to study the latest trends in order to effectively use the advantages of visual communication when communicating with the consumer. Several research methods are used in the work. A monographic method to study theoretical aspects of visual communication. Analysis of secondary data to study visual communication methods of STENDERS company. Content analysis method to study the elements of visual communication in the published content of the company "STENDERS" social networks. Quantitative research method or survey to find out consumers' opinion on the use of visual communication. Graphical method to graphically and visually perceptibly reflect the data obtained in the study. The results of the study show that the elements and channels of visual communication that strengthen the brand image are: use of trends in social network platforms, maintenance and support of sustainable operations, improvement and development of face-to-face stores, maintenance of the company's website. Based on the results of the research, 4 proposals were developed for improving the visual communication of the company "STENDERS". The volume of the bachelor thesis is 56 pages. The work includes 3 images, 6 tables, and 5 appendices. 40 sources of information are used in the work. Keywords: Visual communication, elements of visual communication, visual brand image.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.