Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 40 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Klientu attiecību vadība sociālajos medijos: Printful gadījuma analīze un vienota konceptuālā modeļa izstrādeIeva Kalve; Daniela Bergmane; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Medību atspoguļojums sociālā medija Facebook komunikācijāIlva Skulte; Egita Garā; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Ētikas principu un normatīvo regulējumu pārkāpumi un uzraudzība Latvijas “Instagram” influenceru vidūIlva Skulte; Patrīcija Gustavsone; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Instagram lietotāju uzticēšanās influenceriem un to radītajam saturamIlva Skulte; Sabīne Purkalne; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Fotogrāfes profesionālā tēla veidošana sociālo mediju vidē: Latvijas gadījumu analīzeIlva Skulte; Sintija Auslande; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Sociālais tīkls Tik Tok kā Z paaudzes reklāmas kanālsSanta Bormane; Liene Āboltiņa; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2021The Effect of Social Media on Anxiety in Young AdultsMaija Eglīte; Michel Junior Abou Sleiman; Ārvalstu studentu nodaļa; International Student Department
2023SIA “BSMS” uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošana jaunu klientu piesaistei Inna Dovladbekova; Veronika Sļotova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Rīgas Tehniskās universitātes komunicētā darba devēja tēla ietekme uz jaunu darbinieku piesaisti.Ieva Puzo; Sindija Silava; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2023Individuālā komunikācija 14.Saeimas priekšvēlēšanu periodā (trīs plusotākie un trīs svītrotākie kandidāti - sociālo mediju analīze).Ilga Kreituse; Madlena Brante; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications