Title: SIA “BSMS” uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošana jaunu klientu piesaistei 
Other Titles: Improvement of marketing communication of SIA "BSMS" company for attracting new customers
Authors: Inna Dovladbekova
Veronika Sļotova
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: mārketinga komunikācija;digitālais mārketings;sociālie mediji;e-pasta mārketings;SIA “BSMS”;marketing communication;digital marketing;social media;e-mail marketing;SIA "BSMS"
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Maģistra darba “SIA “BSMS” uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošana jaunu klientu piesaistei” mērķis ir balstoties uz teorētiskajām atziņām par mārketinga komunikāciju un empīrisko datu analīzi, piedāvāt SIA “BSMS” mārketinga komunikācijas attīstības virzienus. Pētījums ir aktuāls, jo strauji pieaug interneta lietotāju skaits un 2023.gadā reklāmdevēji vairāk nekā jebkad agrāk koncentrējas uz digitālo reklāmu formātiem un kanāliem. Mārketinga komunikācija, tieši mārketinga plāns, ir daļa no jebkura biznesa attīstības stratēģijas. Uzņēmējdarbības izdzīvošana ir atkarīga no uzņēmuma spējas iegūt, augt un noturēt klientus. 2023.gadā kvalitatīvā un efektīva komunikācija digitālajā vidē tiešā veidā ietekmē uzņēmuma rezultātus. Darbs sastāv no trim daļām, kurās tiek izmantotas dažādas metodes, lai sasniegtu mērķi un atbildētu un pētījuma jautājumu: Kādam ir jābūt komunikācijas saturam un komunikācijas plānam, lai piesaistītu lielāko patērētāju skaitu? Pirmajā daļā ir izmantota monogrāfiskā metode, lai noskaidrotu mārketinga komunikācijas mērķus, veidus un veidošanas procesu. Darba otrajā daļā ar satura analīzes metodi ir identificēta SIA “BSMS” mārketinga komunikācijas regularitāte sociālajos medijos, kā arī ir apkopoti sasniegtie e-pasta mārketinga rezultāti. Papildus, darba otrajā daļā, izmantojot sekundāro datu analīzi ir analizēti uzņēmuma SIA “BSMS” darbības radītāji un konkurentu situācija tirgū. Trešajā daļā ir izmantotā apsekošanas metode, kas palīdzēja nodefinēt jautājumus daļēji strukturētām intervijām ar SIA”BSMS” klientiem, lai uzzinātu viedokli par sadarbību ar mārketingā aģentūrām un novērtētu SIA “BSMS” mārketingā komunikāciju. Visā darbā ir izmantota grafiskā metode, attēli, infografika, tabulas, kas attēlo pētījuma rezultātus, datus un procesus. Būtiskākie pētījuma rezultāti parāda, ka SIA BSMS aktīvi attīstās savu mārketinga komunikāciju, aptverot vairākus komunikācijas kanālus, lai piesaistīt jaunus klientus, tomēr ir nepieciešami uzlabojumi, jo nav izmantotās galvenās diģitālas vides iespējas. Autores galvenie priekšlikumi ir vērsti uz B2B komunikācijas efektivitātes uzlabošanu un jaunu klientu piesaisti – investēt SEO kampaņās, mājaslapas uzlabošanā un apmaksātas reklāmas izveidē, lai mudināt klientus iesaistīties saturā, rakstīt komentārus un atstāt atsauksmes. Maģistra darba apjoms ir 77 lappuses. Darbā ir ievietoti 29 attēli, 5 tabulas un pievienoti 17 pielikumi. Kopā izmantoti 91 literatūras un informācijas avoti.
The aim of the master's thesis "Improvement the marketing communication of SIA "BSMS" for attracting new customers" is to propose directions for the development of marketing communication of SIA "BSMS" based on theoretical knowledge about marketing communication and empirical data analysis. The research is relevant because the number of Internet users is growing rapidly, moreover, in 2023 advertisers are focusing more than ever on digital advertising formats and channels. Marketing communication, precisely a marketing plan, is part of any business development strategy. Business survival depends on a company's ability to acquire, grow and retain customers. In 2023, high-quality and effective communication in the digital environment directly affects a company’s performance. The work consists of three parts, which use different methods to achieve the goal and answer the research question: What should be the communication content and communication plan to attract the largest number of consumers? The first part uses the monographic method to find out the goals, types and creation process of marketing communication. In the second part of the work, the content analysis method was used to identify the regularity of the marketing communication of SIA "BSMS" in social media and the results achieved with e-mail marketing. In addition, in the second part of the work, the activity of SIA "BSMS" and the market's competitive situation are analysed using secondary data analysis. The third part uses the survey method to define questions for the semi-structured interviews for SIA "BSMS" customers to find out their views on cooperation with marketing agencies and to evaluate BSMS marketing communication. Throughout the thesis, a graphic method has been used, images, infographics and tables that represent results, data and processes of the study. The most significant results of the work show that SIA BSMS is actively developing its marketing communication, covering several communication channels in order to attract new customers, however, improvements are needed because the main opportunities of the digital environment are not used. The author's main proposals are aimed at improving the efficiency of B2B communication and attracting new customers - investing in SEO campaigns, improving the website and creating paid advertising to encourage customers to engage in content, write comments and leave feedback. The volume of the Master's thesis is 77 pages. The work contains 29 figures, 5 tables and 17 appendices. Totally 91 sources of literature and information were used.
Description: Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Management of International Marketing and Business
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.