Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 23 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Integrētās mārketinga komunikācijas rīku un bankas sociālo mediju pielietojums uzkrājumu veidošanas veicināšanai 2020. gadā: “SEB Latvia” un “Swedbank Latvia” piemēri.Diāna Kiščenko; Laura Dace Dzene; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Mārketinga ietekmes izvērtējums jaunuzņēmumu darbībā: Jaunuzņēmuma  Carguru piemērsKristaps Zaļais; Elīna Dančauska; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2021Latvijas Valsts policijas tekstuālā un audiovizuālā komunikācija sociālajos medijos (Facebook un Twitter) 2020.-2021. gadā, izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā.Vita Savicka; Elīna Koržova; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Izglītojoša audiovizuāla materiāla izveide par medijpratību.Ilva Skulte; Egmārs Jānis Timma; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021COVID-19 ziņu izplatīšana Latvijas reģionālo plašsaziņas mediju Facebook lapāsAgita Lūse; Gita Račika; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021“IKEA Latvija” satura mārketings Instagram platformā un tā pilnveidošanas iespējasRenāte Cāne; Veronika Sļotova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Medību atspoguļojums sociālā medija Facebook komunikācijāIlva Skulte; Egita Garā; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Ētikas principu un normatīvo regulējumu pārkāpumi un uzraudzība Latvijas “Instagram” influenceru vidūIlva Skulte; Patrīcija Gustavsone; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Instagram lietotāju uzticēšanās influenceriem un to radītajam saturamIlva Skulte; Sabīne Purkalne; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Fotogrāfes profesionālā tēla veidošana sociālo mediju vidē: Latvijas gadījumu analīzeIlva Skulte; Sintija Auslande; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications