Title: Mārketinga ietekmes izvērtējums jaunuzņēmumu darbībā: Jaunuzņēmuma  Carguru piemērs
Other Titles: Evaluation of the Impact of Marketing on Startups: The Case in Startup Carguru
Authors: Kristaps Zaļais
Elīna Dančauska
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Atslēgas vārdi: jaunuzņēmums;auto koplietošana;reklāma;sociālie mediji;mārketings;stratēģijas;mārketinga aktivitātes.;Keywords: start-up;car sharing;advertising;social media;marketing;strategies;marketing activities.
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga ietekmes izvērtējums jaunuzņēmumu darbībā: Jaunuzņēmuma Carguru piemērs.”. Pētījuma darba mērķis izpētīt un izanalizēt, kā mārketinga aktivitātes palīdz attīstīties un kļūt atpazīstamam jaunuzņēmumam Carguru, salīdzinot uzņēmuma darbības ar klientu vērtējumu, kā arī izteikt secinājumus par pētāmo un izstrādāt priekšlikumus. Aizvien lielāku daļu uzņēmējdarbības jomā ieņem jaunuzņēmumi. Uzņēmējdarbības veids, kas ar savu unikalitāti, misiju un mērķiem spēj īstenot nebijušas idejas. Mārketinga īstenošana ir svarīgs elements jebkura uzņēmuma darbībā sevišķi jaunuzņēmumos, izvēloties piemērotas mārketinga pieejas, ir iespējams informēt un uzrunāt ne tikai mērķauditoriju, bet arī iepazīstināt ar savu darbību cilvēkus plašāka mērogā. Iepriekš minēto mērķu sasniegšanai, darba autore veic teoriju un informācijas apkopošanu un izvērtēšanu, izmantojot latviešu un ārvalstu autoru darbus, rakstus un interneta avotus. Kā arī, tiek īstenota respondentu anketēšana, lai autore spētu veikt salīdzinājumu un analīzi par uzņēmuma mārketinga aktivitātēm. Darba gaitā tiek atbildēts uz pētāmo jautājumu kā mārketinga aktivitātes ietkemē uzņēmumam attīstību un atpzīstamību, tiek izpildīti izvirzītie darba mērķi un uzdevumi. Bakalaura darba kopējais apjoms ir 88lpp. ar pielikumiem. Darbā iekļauti 23 attēli, 6 tabulas un 11 pielikumi, 47 literatūras avoti.
The topic of the bachelor's thesis is "Evaluation of Marketing Impact in the Activities of Start-ups: An Example of a Start-Up Carguru." The aim of the research is to study and analyze how marketing activities help Start-Up Carguru to develop and become more recognizable, comparing the company's activities with customer evaluation, as well as to express conclusions about the research and develop proposals. Start-Ups are increasingly involved in business. It is a type of business that, with its uniqueness, mission and goals, is able to implement unprecedented ideas. Marketing implementation is an important element of any company's operations, especially in Start-Ups, by choosing appropriate marketing approaches, it is possible to inform and address not only the target audience, but also to introduce people to their activities on a larger scale. To achieve the above goals, the author collects and evaluates theories and information using works, articles and Internet sources by Latvian and foreign authors. Also, respondents are surveyed so that the author is able to make a comparison and analysis of the company's marketing activities. In the course of the work the research question is answered, how marketing activities affect startup’s development and visibility, the goals and tasks of the work are fulfilled. The total volume of the bachelor's thesis is 88 pages. with attachments. The work includes 23 figures, 6 tables and 11 appendices, 47 references.
Description: Starta uzņēmējdarbības vadība
Startup Entrepreneurship
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.