Title: Integrētās mārketinga komunikācijas rīku un bankas sociālo mediju pielietojums uzkrājumu veidošanas veicināšanai 2020. gadā: “SEB Latvia” un “Swedbank Latvia” piemēri.
Other Titles: The use of integrated marketing communication tools and bank social media to promote saving making in 2020: examples of “SEB Latvia” and “Swedbank Latvia”
Authors: Diāna Kiščenko
Laura Dace Dzene
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: Integrētā mārketinga komunikācija;sociālie mediji;uzkrājumu veidošana;banku komunikācija;“Swedbank Latvia”;“SEB Latvia”.;Integrated marketing communication;social media;saving making;banking communication;“Swedbank Latvia”;“SEB Latvia”.
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba “Integrētās mārketinga komunikācijas rīku un bankas sociālo mediju pielietojums uzkrājumu veidošanas veicināšanai 2020. gadā: “Swedbank Latvia” un “SEB Latvia” piemēri” mērķis ir noskaidrot, kādus integrētās mārketinga komunikācijas rīkus “Swedbank Latvia” un “SEB Latvia” bankas pielieto uzkrājumu veidošanas veicināšanai bankās 2020. gadā un analizēt, kā tam tiek pielietoti bankas sociālie mediji. Izstrādāt priekšlikumus integrētās mārketinga komunikācijas pielietojumam un banku sociālo mediju pielietojumam uzkrājumu veidošanas veicināšanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā ir apkopotas informācija no mācību un zinātniskās literatūras. Ir izteiktas teorētiskās nostādnes par banku komunikācijas mērķiem, stratēģijām un būtību, integrēto mārketinga komunikācijas būtību, par tās instrumentiem, sociālajiem medijiem. Otrajā daļā ir sniegti banku raksturojumi un apskatītas pētījumā izmantotās pētniecības metodes – kvalitatīvā un kvantitatīvā pētniecības metode. Pētījumā pielietotā kvantitatīvā metode ir kontentanalīze, bet kvalitatīvā pētniecības metode ir daļēji strukturētā intervija. Trešā ir pētījuma daļa, kurā tiek analizēti banku sociālo mediju ieraksti un apkopota intervijās gūtā informācija. Pētījuma nobeigumā darba autore sniedz secinājumus par pētījumā gūtajiem rezultātiem un izvirza vairākus priekšlikumus abām bankām. Galvenie secinājumi – uzkrājumu veidošanas veicināšanai abas bankas izmanto visus, pētījuma teorijas daļā aprakstītos, integrētās mārketinga komunikāciju rīkus, jo tā iespējams sasniegt mērķauditoriju dažādos veidos un caur dažādiem kanāliem. “SEB Latvia” un “Swedbank Latvia” uzkrājumu veidošanas veicināšanai lielākoties izmanto bankas sociālos medijus – mājaslapas blogu un sociālo tīklu Facebook. Bankas koncentrējas uz sava satura radīšanu un tā publicēšanu bankas sociālajos medijos. Darba apjoms: 82. lpp., pielikumu skaits: 8; attēlu skaits: 13; izmantoto informatīvo avotu skaits: 45. Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, sociālie mediji, uzkrājumu veidošana, banku komunikācija, “Swedbank Latvia”, “SEB Latvia”.
The topic of the bachelor’s thesis is “The use of integrated marketing communication tools and bank social media to promote saving making in 2020: examples of “SEB Latvia” and “Swedbank Latvia””. The aim is to find out which integrated marketing communication tools “Swedbank Latvia” and “SEB Latvia” banks use to promote saving making in 2020 and to analyse how banks social media is used. One more aim is to make proposals for the use of integrated marketing communications and banks social media to promote saving making. The bachelor’s thesis consists of three parts. Within the framework of the research, in the first part the analysis of educational and scientific literature is used to research topics such as the objectives, strategies and nature of banking communication, the nature of integrated marketing communication and its tools, the use of social media. The second part of the research provides the characteristics of both banks and gives an explanation about used research methodes in the bachelor’s thesis – qualitative and quantitative research method. The quantitative method applied in this study is conentanalysis, but the qualitative research method which is used is semi-structured interview. In the third part of the resarch are given analyses of the results from contentanalysis of banks social media records and summarys of the information from conducted interviews with representatives of both banks. At the end of the study author draws conclusions on the results of the study and puts forward several proposals for both banks. The main conclusion of this study is - to promote saving making in banks, both banks use all integrated marketing communication tools, which are described in the theoretical part of the research. That’s how they reach audience in different ways and through different channels. To promote saving making, banks use their social media – the website blog and social network Facebook. Banks focus on creating their own content and publishing it on bank’s social media. Thesis consists of: 82 pages, number of appendices: 8, number of pictures: 13, number of informative sources used: 45. Keywords: integrated marketing communication, social media, saving making, banking communication, “Swedbank Latvia”, “SEB Latvia”.
Description: Sabiedriskās attiecības
Public Relations
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_KF_SA_Dzene_Laura_Dace_pielikums.pdfNoslēguma darba pielikums284.63 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Komunikacijas_fakultate_SA_2021_Laura_Dace_Dzene_038793.pdfBakalaura darbs1.44 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.