Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021“Piebikstīšanas” metodes izmantošana mārketinga komunikācijā ilgtspējīgu lēmumu pieņemšanas veicināšanā LatvijāKristīne Blumfelde-Rutka; Elīna Haritonova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2021Globālās kompānijas "BASF" SE korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas integrēšana SIA "BASF" mārketinga komunikācijāRenāte Cāne; Signe Egle; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Latvijas atpazīstamāko dzīvesstila satura veidotāju dienas kārtības analīze lietotnē “Instagram“ 2022 gadā: ātrās modes konteksts.Deniss Aleksandrs Ševeļovs; Indra Salceviča; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2023Reklāma kā mārketinga komunikācijas instruments ilgtspējīgas attīstības veicināšanā uzņēmumā AAS BTA - Baltic Insurance CompanySanta Bormane; Anna Bērziņa; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Ilgtspējas ziņošanas uzlabošana Latvijas banku sektorāIeva Kalve; Paula Osipova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Jēkabpils iedzīvotāju uztura paradumu izvērtējums: atbilstība Ziemeļvalstu diētai un saistība ar Helicobacter pylori infekcijuDaiga Šantare; Ineta Jurkevica; Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultāte; Faculty of Public Health and Social Welfare
2022Īstenotās biznesa ilgtspējas stratēģijas ietekme uz patērētāju novērtējumu: pārtikas un dzērienu ražošanas nozares uzņēmumu analīze.Agnese Strazda; Agita Kārkliņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2024Sabiedrisko attiecību aģentūras Jazz Communications ilgtspējīga mārketinga izmantošana korporatīvo pasākumu vadīšanā Santa Bormane; Jūlija Pumpe; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies