Title: Latvijas atpazīstamāko dzīvesstila satura veidotāju dienas kārtības analīze lietotnē “Instagram“ 2022 gadā: ātrās modes konteksts.
Other Titles: Analysis of the agenda of Latvia's most recognisable lifestyle content creators on instagram in 2022: the context of fast fashion.
Authors: Deniss Aleksandrs Ševeļovs
Indra Salceviča
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: dzīvesstils;Instagram platforma;satura veidotājs;dienas kārtības noteikšanas teorija;Hābermasa socilā teorija;ilgstpējībaa;Keywords: lifestyle;Instagram platform;content creator;agenda-setting theory;Habermas' socillary theory;sustainability
Issue Date: 2023
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Maģistra darba tēma: Latvijas atpazīstamāko dzīves stila satura veidotāju dienas kārtības analīze lietotnē Instagram 2022 gadā: ātrās modes konteksts. Maģistra darbā tika analizēta informācija par satura veidotāju diena kārtību lietotnē Instagramā 2022. gadā. Tika secināts, ka pētāmie satura veidotāji veido saturu Instagram platformā par dzīvesstilu, taču viņiem nav noteiktas kārtības, kā viņi to veic, kas nozīmē, ka viņi var būt savā saturā radoši un izausties, kā vien vēlas. Vērtējot pētījumā izteikto hipotēzi, var teikt, ka tā ir daļēji apstiprinājusies, jo daļa no pētāmajiem satura veidotājiem, nezina, kas ir ilgtspēja. Maģistra darba mērķis: analizēt, kā satura veidotāji lieto Instagram lietotni, lai radītu savu dienas kārtību un saturu, un noskaidrot, cik daudz satura tiek radīts saistībā ar globāli aktuālu jautājumu popularizēšanu. Maģistra darba uzdevumi: 1. Analizēt zinātnisko literatūru par dienas kārtības noteikšanas (agenda setting) teoriju. 2. Raksturot Instagram lietotni un pētīt satura veidotāju nozīmi un lomu šodienas digitālajā pasaulē. 3. Analizēt ātrās modes nozari un tās ietekmi uz sabiedrību un vidi. 4. Izstrādāt interviju un intervēt satura veidotājus 5. Analizēt Instagram ierakstus laika posmā no 6. Apkopot intervijas atbildes. 7. Izstrādāt secinājumus un sniegt priekšlikumus. Maģistra darba saturs: 79.lpp.,, 28 attēliem, 14 tabulām, 66 izmantotiem literatūras avotiem un 4 pielikumiem.
The topic of the master's thesis: Analysis of the agenda of Latvia's most recognizable lifestyle content creators on Instagram 2022: the context of fast fashion. The master's thesis analyzed information about the order of the creators' day on the app Instagram in 2022. It was concluded that the content creators under study create content on the Instagram platform about lifestyle, but they don't have a set order of how they do it, which means they can be creative in their content and whip up however they want. Evaluating the hypothesis expressed in the study, it can be said that it has been partially confirmed because some of the content creators being studied don't know what sustainability is. The purpose of the master's thesis: analyze how content creators use the Instagram app to create their own agenda and content, and find out how much content is created in connection with the promotion of globally relevant issues. Master's thesis assignments: 1. To analyze the scientific literature on the theory of setting the agenda. 2. Describe the Instagram app and explore the importance and role of content creators in today's digital world. 3. Analyze the fast fashion industry and its impact on society and the environment. 4. Develop an interview and interview content creators. 5. Analyze Instagram posts in the period from 6. Collect interview responses. 7. Draw conclusions and make proposals. The content of the master's thesis: 79 pages, 28 images, 14 tables, 66 66 used literary sources and 4 appendices.
Description: Komunikācija un mediju studijas
Communication and Media Studies
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.