Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Globālās kompānijas "BASF" SE korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas integrēšana SIA "BASF" mārketinga komunikācijāRenāte Cāne; Signe Egle; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Sociālais tīkls Tik Tok kā Z paaudzes reklāmas kanālsSanta Bormane; Liene Āboltiņa; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023SIA “BSMS” uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošana jaunu klientu piesaistei Inna Dovladbekova; Veronika Sļotova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas B2B segmentā vides apsaimniekošanas uzņēmumā “Eco Baltia vide”Kristīne Blumfelde-Rutka; Anna Miķelsone; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Uzņēmuma “BTA Baltic insurance company” mārketinga komunikācijas analīze korporatīvās sociālās atbildības kontekstāKristīne Blumfelde-Rutka; Signe Rudko; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Klimata pārmaiņu satura integrēšana mārketinga komunikācijā mazumtirdzniecības nozares uzņēmumos LatvijāKristīne Blumfelde-Rutka; Santa Kliedere; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Mārketinga komunikācija Moller Auto ilgtspējīgas attīstības kontekstāSanta Bormane; Inguna Gertnere; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2024Vadlīnijas SIA “Bauskas alus” uzņēmuma veikalu mārketinga komunikācijas uzlabošanaiIeva Kalve; Beāte Jansone; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies