Title: Vadlīnijas SIA “Bauskas alus” uzņēmuma veikalu mārketinga komunikācijas uzlabošanai
Other Titles: Guidelines for improving the marketing communications of “Bauskas Alus” company stores
Authors: Ieva Kalve
Beāte Jansone
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: mārketinga komunikācija;mārketinga komunikācijas izstrāde;mārketinga komunikācijas vadlīnijas;alus uzņēmuma veikals;zīmola komunikācija;alus uzņēmums;mazumtirdzniecība;marketing communication;marketing communication development;marketing communication gudelines;beer company;brand communication;retail
Issue Date: 2024
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Maģistra darba “Vadlīnijas SIA “Bauskas alus” uzņēmuma veikalu mārketinga komunikācijas uzlabošanai” mērķis ir, balstoties uz teoriju par mārketinga komunikācijas izveidi, kā arī mārketinga komunikācijas elementiem mazumtirdzniecībā, izstrādāt vadlīnijas SIA “Bauskas alus” uzņēmuma veikalu mārketinga komunikācijai. Ņemot vērā, ka Latvijas alus tirgus ir piesātināts ar dažādiem zīmoliem un alus veidiem, zīmolam ir jāspēj izcelties, lai piesaistītu patērētāju uzmanību. Izmantojot 7 dažādas pētījuma metodes, kā, kontentanalīzi veikta padziļināta teorijas analīze par mārketinga komunikācijas kampaņu izstrādi, kā arī mārketinga komunikāciju mazumtirdzniecības vietās. Ar novērojumiem ievākti dati par alus uzņēmuma veikaliem, lai darba gaitā tos varētu analizēt un ar sintēzes metodi veidot vadlīnijas mārketinga komunikācijai SIA “Bauskas alus” uzņēmuma veikaliem. Lai izvērtētu uzņēmuma finansiālo stāvokli un iespējas realizēt mārketinga komunikācijas kampaņu, veikta uzņēmuma finanšu analīze. Ar fokusa grupas diskusiju noskaidrots mērķauditorijas viedoklis par uzņēmuma veikalu komunikāciju, kura rezultātā ir izstrādātas mārketinga komunikācijas vadlīnijas uzņēmuma veikaliem. Darba izstrādes gaitā secināts, ka SIA “Bauskas alus” uzņēmuma veikaliem ir nepieciešams atjaunot mārketinga komunikācijas vizuālos materiālus, kā arī pārskatīt komunikācijas kanālus. Izstrādājot mārketinga komunikācijas vadlīnijas, tika ņemts vērā mērķauditorijas viedoklis un ieteikumi no fokusa grupas diskusijas, kas tiktu sagaidīts no uzņēmuma veikalu mārketinga komunikācijas. Darbā tika izstrādātas mārketinga komunikācijas vadlīnijas reklāmas materiāliem, komunikācijas kanāliem, kā arī mazumtirdzniecības vietas iekārtojuma uzlabošanai. Darbs sastāv no 73 lappusēm, 13 attēliem, 11 tabulām un 22 pielikumiem.
The aim of the Master's thesis "Guidelines for improving the marketing communications of “Bauskas Alus” LLC company stores" is to develop guidelines for the marketing communication of "Bauskas alus" based on the theory of marketing communication development and the elements of marketing communication in retail. Considering that the Latvian beer market is saturated with various brands and types of beer, the brand must stand out to attract consumer attention. Using 7 research methods, such as content analysis, an in-depth theoretical analysis of marketing communication campaign development, and marketing communication in retail locations was conducted. Data on the beer company's stores were collected through observations to analyze them and synthesize guidelines for marketing communication for SIA "Bauskas alus" retail stores. To assess the company's financial position and the opportunities to implement a marketing communication campaign, a financial analysis of the company was conducted. The opinion of the target audience on the communication of the company's stores was clarified through focus group discussions, resulting in the development of marketing communication guidelines for the company's retail stores. During thesis it has been concluded that SIA "Bauskas alus" retail stores need to update visual materials for marketing communication and review communication channels. When developing marketing communication guidelines, the opinion of the target audience and recommendations from focus group discussions were considered, aligning with expectations for the marketing communication of the company's retail stores. The thesis includes the development of marketing communication guidelines for advertising materials, communication channels, and the improvement of the layout of retail locations. The thesis comprises 73 pages, 13 images, 11 tables, 22 appendices.
Description: Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Management of International Marketing and Business
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.