Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Globālās kompānijas "BASF" SE korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas integrēšana SIA "BASF" mārketinga komunikācijāRenāte Cāne; Signe Egle; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Zīmola “Maxima” korporatīvās sociālās atbildības komunikācijas analīze un efektivitātes izvērtējumsRuta Siliņa; Mairita Erte; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2023Uzņēmuma SIA “Tet” 2022. gada korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas, prioritāro virzienu un īstenoto iniciatīvu analīze.Lāsma Šķestere; Renāte Pelša; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2023Īstenotā stratēģiskā komunikācija Ukrainas atbalstam. “Latvijas valsts meži”, “Tele2”, “Rīgas ūdens”, “Virši-A”, “Orkla Latvija” uzņēmumu piemēra analīze.Vita Savicka; Ilze Sarkanābola; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Uzņēmuma “BTA Baltic insurance company” mārketinga komunikācijas analīze korporatīvās sociālās atbildības kontekstāKristīne Blumfelde-Rutka; Signe Rudko; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Īstenotās biznesa ilgtspējas stratēģijas ietekme uz patērētāju novērtējumu: pārtikas un dzērienu ražošanas nozares uzņēmumu analīze.Agnese Strazda; Agita Kārkliņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022“Rimi Latvia” un “Maxima Latvija” sociāli atbildīga uzņēmuma zīmola veidošana “Facebook” platformā pirms un Covid-19 krīzes laikā.Ilva Skulte; Patrīcija Gustavsone; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications