Title: Uzņēmuma “Bukrey Fit” mārketinga plāns un tā izstrādāšanas un realizēšanas posmi
Other Titles: The marketing plan of the company "Bukrey Fit" and its development and implementation stages
Authors: Anželika Berķe-Berga
Evelīna Kopilova
Sociālo zinātņu fakultāte
Faculty of Social Sciences
Keywords: mārketings;mārketinga plāns;digitālais mārketings;sociālie tīkli;fitnesa nozare;marketing;marketing plan;digital marketing;social media;fitness industry.
Issue Date: 2024
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Efektīvas mārketinga stratēģijas ir ļoti svarīgas uzņēmumu panākumiem un ilgtspējībai, jo īpaši augstas konkurences nozarēs kā fitness un fiziskā sagatavotība. Šajā dilpomdarbā tiek analizēta fitnesa studijas Bukrey Fit mārketinga pieeja, kas piedāvā dažādas grupu un individuālās nodarbības ar mērķi uzlabot fizisko un garīgo labsajūtu. Izmantojot jauktu pētījumu metodoloģiju, kas ietver kvantitatīvās aptaujas un intervijas ar uzņēmuma vadību, darba ietvaros tiek novērtēta Bukrey Fit pašreizējo mārketinga stratēģiju efektivitāte un noteiktas galvenās jomas, kurās jāveic uzlabojumi. Darba teorētiskajā daļā ir veikts zinātniskās literatūras apskats par mārketinga principiem un stratēģijām, sniedzot teorētisku ietvaru mārketinga dinamikas izpratnei fitnesa industrijā. Darba turpinājumā tiek analizētas Bukrey Fit mārketinga aktivitātes, lai novērtētu to atbilstību organizācijas mērķiem un to ietekmi uz klientu iesaisti. Izmantojot kvantitatīvās aptaujas, kuru mērķauditorija ir fitnesa studiju klienti, un intervijas ar uzņēmuma vadību, darba pētnieciskajā daļā tiek iegūta padziļināta izpratne par Bukrey Fit mārketinga pieejas efektivitāti, tās stiprajām pusēm un nepilnībām. Aptaujas un vadības intervijas rezultātu analīze atklāj Bukrey Fit mārketinga stratēģijas aspektus un uzsver efektīvu komunikācijas kanālu, personalizētas klientu pieredzes un mērķtiecīga satura nozīmi. Turklāt darba noslēgumā ir identificēti aspekti, kuros būtu jāveic uzlabojumi, kā arī tiek sniegti ieteikumi, lai optimizētu Bukrey Fit mārketinga stratēģiju, palielinātu klientu piesaisti un veicinātu uzņēmuma ilgtermiņa izaugsmi. Darbam ir 59 lappuses, neskaitot pielikumus. Tajā ir iekļautas 22 tabulas un attēli, kas vizualizē un papildina darba saturu. Lai sniegtu pamatotu izpratni, izmantoti 40 literatūras avoti. Visbeidzot, darbā ir divi pielikumi, tur ir redzama anketa, kuru piedāvāja "Bukrey Fit" klientiem un Bukrey Fit direktora Andreja Bukreja, un Mārketinga nodaļas vadītājas atbildes uz interviju.
Effective marketing strategies are crucial for the success and sustainability of businesses, especially in highly competitive industries such as fitness and physical conditioning. This diploma thesis analyzes the marketing approach of the fitness studio Bukrey Fit, which offers various group and individual activities aimed at improving physical and mental well-being. Using a mixed research methodology that includes quantitative surveys and qualitative interviews with company management, the thesis evaluates the effectiveness of Bukrey Fit's current marketing strategies and identifies key areas for improvement. The theoretical part of the thesis provides a review of scientific literature on marketing principles and strategies, offering a theoretical framework for understanding marketing dynamics in the fitness industry. The subsequent analysis examines Bukrey Fit's marketing activities to assess their alignment with organizational goals and their impact on customer engagement. Through quantitative surveys targeting fitness studio clients and qualitative interviews with company management, the research section of the thesis provides an in-depth understanding of the effectiveness of Bukrey Fit's marketing approach, its strengths, and weaknesses. The analysis of survey and management interview results reveals aspects of Bukrey Fit's marketing strategies and emphasizes the importance of effective communication channels, personalized customer experiences, and targeted content. Furthermore, the conclusion of the thesis identifies areas for improvement and provides recommendations to optimize Bukrey Fit's marketing strategy, increase customer attraction, and promote the company's long-term growth. The work consists of 59 pages, excluding appendices. It includes 22 tables and images that visualize and complement the content. To provide a well-founded understanding, 40 literary sources have been used. Finally, there is two annexes in the work containing a survey offered to "Bukrey Fit" clients and Bukrey Fit director Andreja Bukrey and the head of the Marketing department answers to the interview.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.