Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 28 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Uzņēmumu “Amoralle”, “CooCulte,” “Siluets” un “Butterfly” mārketinga komunikācijas stratēģijas sociālajā medijā InstagramRuta Siliņa; Līva Madara Bērziņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2020Sociālais tīkls Tik Tok kā Z paaudzes reklāmas kanālsSanta Bormane; Liene Āboltiņa; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023SIA “BSMS” uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošana jaunu klientu piesaistei Inna Dovladbekova; Veronika Sļotova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Zīmola ,,Beauty Jar” komunikācijas sociālajos tīklos analīzeIeva Kalve; Samanta Špoģe; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Klimata pārmaiņu satura integrēšana uzņēmuma mārketinga komunikācijā: zīmola "Mangaļi" gadījuma analīzes izpēteSanta Kliedere; Mikus Pētersons; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Darbinieka kā viedokļu līdera loma uzņēmuma Gemoss mārketinga komunikācijā ilgtspējīgai attīstībaiSanta Bormane; Laura Žaklīna Bukša; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Uzņēmuma Madara Cosmetics sociālo tīklu izmantošanas iespēju analīze produktu virzīšanai tirgūInna Dovladbekova; Helēna Antonišķe; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Mārketinga komunikācijas aktivitāšu analīze uzņēmumā “Vegan Fox”Santa Bormane; Līva Kreicšteina; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas B2B segmentā vides apsaimniekošanas uzņēmumā “Eco Baltia vide”Kristīne Blumfelde-Rutka; Anna Miķelsone; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Uzņēmuma “BTA Baltic insurance company” mārketinga komunikācijas analīze korporatīvās sociālās atbildības kontekstāKristīne Blumfelde-Rutka; Signe Rudko; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies