Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 171-180 of 285 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Integrētā komunikācija Latvijas novadu pašvaldībās administratīvi teritoriālās reformas kontekstā.Sergejs Kruks; Marija Melngārša; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Dezinformācija un auditorijas agresivitāte Covid-19 ziņu komentāros Latvijas lielākajos ziņu portālos 2020. gadā.Anda Rožukalne; Rēzija Rauga; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Latvijas valdības un par Covid-19 izplatības ierobežošanu atbildīgo amatpersonu riska komunikācija ārkārtējās situācijas laikā.Ivans Jānis Mihailovs; Artis Ozoliņš; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Komunikācija un atgriezeniskās saites arhitektūra: lauka eksperiments parādu pārvaldības nozarē.Andris Saulītis; Rita Pauliņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Latvijas plašsaziņas mediju ētikas institucionālais regulējums.Ainārs Dimants; Dinija Marta Einiša; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Skolotāja profesija Latvijā: Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības un nodibinājuma “Iespējamā misija” komunikācija medijos no 2016. līdz 2019. gadamIvans Jānis Mihailovs; Aija Brikše; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Latvijas nacionālo minoritāšu integrācijas diskurss interneta ziņu portālos “Delfi” un “Tvnet”Deniss Hanovs; Sindija Kristiāna Pūpola; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Rīgas domes Satiksmes departamenta stratēģiskās komunikācijas un iedzīvotāju iesaistes virzienu izstrāde 2022. līdz 2027. gadam.Vita Savicka; Austris Keišs; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Eiropas Savienības un Latvijas vides politikas komunikācija digitālo mediju dienaskārtībāDeniss Hanovs; Laura Bržeska; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
20212021. gada "Instagram" lietotnes ietekmētāju atklāta norādīšana par reklāmas sadarbību: tā cēloņi un ietekme uz reklāmas kampaņas efektivitāti mērķauditorijai – Latvijas sievietes vecuma grupā no 25 līdz 40 gadiemVita Savicka; Deniss Ševeļovs; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications