Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 161-170 of 285 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Pharmaceutical care and its improvement for rare disease patientsDaiga Behmane; Ruta Zatlere; Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultāte; Faculty of Public Health and Social Welfare
2021“Piebikstīšanas” metodes izmantošana mārketinga komunikācijā ilgtspējīgu lēmumu pieņemšanas veicināšanā LatvijāKristīne Blumfelde-Rutka; Elīna Haritonova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2021Latvijā audzētu sakņu dārzeņu iespējama ietekme uz organisma Redox homeostāzi.Andrejs Šķesters; Maija Fromane; Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultāte; Faculty of Public Health and Social Welfare
2021Latvijas interneta ziņu portālu auditorijas agresivitāte un attieksme pret Latvijas valdības darbu Covid-19 pirmās un otrās ārkārtējās situācijas laikā.Anda Rožukalne; Sintija Zandersone; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Instagram mammu fenomens Latvijā un sekotāju uzticēšanās piedāvātajam saturam.”Anda Rožukalne; Aneta Gūtmane; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Medijpratība internetā – trīs sabiedrības grupu salīdzinājums pēc izglītības līmeņa.Anda Rožukalne; Rebeka Rimša; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Pētnieciskās žurnālistikas dienaskārtības modelis: Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centra “Re:Baltica” rakstu sērijas “Vardarbība ģimenē” un vardarbības novēršanas politikas analīze.Ivans Jānis Mihailovs; Eva Jurčenko; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Latvijas dzīvesstila influenceru ietekmes faktori uz auditoriju.Anda Rožukalne; Linda Kluša; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Latvijas iedzīvotāju uzvedību ietekmējošie faktori un zināšanas par orgānu ziedošanu pēc nāves.Vita Savicka; Elmaara-Aiga Timma; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2021Uzvedības ekonomikas principu izmantošana uzvedības maiņas veicināšanai Covid-19 krīzes pārvarēšanā.Vita Savicka; Māra Ose-Kuišele; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications