Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Digitālais mārketings kā sastāvdaļa “Anatomy Next” jaunā produkta mārketinga stratēģijāRenāte Cāne; Ralfs Jānis Gailītis; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Patērētāju un uzņēmumu e-komercijas lietošanas paradumi LatvijāSanta Bormane; Dāvis Bērziņš; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023E-pasta mārketings kā digitālā mārketinga komunikācijas kanāls klientu attiecību veidošanai: tiešsaistes tirdzniecības uzņēmuma LATLYNX gadījuma izpēteSanta Bormane; Linda Galino; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023SIA “BSMS” uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošana jaunu klientu piesaistei Inna Dovladbekova; Veronika Sļotova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Latvijas tūrisma aģentūru reklāmas aktivitāšu analīze un to pilnveidošanas iespējas  Jeļena Šalkovska; Sintija Dzerkale; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Rīgas Tehniskās universitātes Starptautiskās sadarbības un ārzemju studentu departamenta digitālās vides komunikācijas stratēģijas izstrādeRenāte Cāne; Elīna Norniece-Muthukrišnana; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Digitālā mārketinga kā mārketinga komunikācijas instrumenta izmantošanas iespējas SIA “Rīgas 2.slimnīca” maksas pakalpojumu virzīšanāSanta Bormane; Paula Gurtiņa; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies