Title: Digitālā mārketinga kā mārketinga komunikācijas instrumenta izmantošanas iespējas SIA “Rīgas 2.slimnīca” maksas pakalpojumu virzīšanā
Other Titles: Possibilities of using digital marketing as a marketing communication tool in SIA "Rīgas 2.slimnīca" paid services promotion
Authors: Santa Bormane
Paula Gurtiņa
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: mārketings;digitālais mārketings;digitālā mārketinga rīki;uzņēmums SIA “Rīgas 2.slimnīca”;marketing;digital marketing;digital marketing tools;company "Riga 2nd Hospital"
Issue Date: 2022
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Maģistra darba mērķis ir balstoties uz teorētiskajām atziņām par digitālo mārketingu kā mārketinga komunikācijas instrumentu, un empīrisko pētījumu, izstrādāt priekšlikumus Rīgas 2.slimnīcas digitālā mārketinga pilnveidošanai. Darba tēmas aktualitātes saistās ar pieaugošām digitālā mārketinga izmantošanas priekšrocībām un plašām iespējām, kas ļauj ērtāk un ātrāk sasniegt patērētājus. Kā arī paši patērētāji dažādu faktoru ietekmē arvien vairāk ir sastopami digitālajā vidē, sniedzot jaunas iespējas tos uzrunāt. Līdz ar to ir uzņēmumam SIA “Rīgas 2.slimnīca” (turpmāk – slimnīca) ir būtiski izpētīt kā un kādi digitālā mārketinga rīki pašlaik tiek izmantoti, kā tos var pilnveidot, veicinot maksas veselības aprūpes pakalpojumus. Darba teorētiskajā daļā tika analizēti vairāki zinātniskie raksti un teorētiskā literatūra, lai identificētu mūsdienās aktuālos digitālā mārketinga rīkus, digitālā mārketinga priekšrocības un trūkums, kā arī tika apskatīts digitālā mārketinga jēdziens, mārketinga komunikācija, kā arī mārketinga komunikācijas un digitālā mārketinga aspekti veselības aprūpes iestādēs. Empīriskajā darba daļā tika raksturota slimnīca un tās pašreizējais digitālā mārketinga rīku lietojums, kā arī veikts pētījums ar mērķi noskaidrot, vai un kādi digitālā mārketinga rīki šobrīd pozitīvi ietekmē vai veicina patērētāju izvēli attiecībā uz maksas veselības aprūpes pakalpojumiem. Pētījuma rezultātā tika izstrādāti priekšlikumi par Rīgas 2.slimnīcas digitālā mārketinga rīku lietojumu, to uzlabojumiem un pilnveidošanai, lai veicinātu maksas veselības aprūpes pakalpojumus. Viens no būtiskākajiem pētījuma secinājumiem skar teorijā izsāknējošo tēzi, par to, ka digitālā mārketinga rīki lielākoties uzlabo patērētāju izvēli vai arī ir neitrāli, kas arī pierādījās apkopojot un analizējot respondentu atbildes. Šajā darbā tiek izmantotas tādas pētījuma metodes kā monogrāfiskā metode, abstrakti – loģiskā metode, gadījuma analīze, sekundāro datu analīze, kvantitatīvā pētījuma metode un grafiskā metode. Maģistra darba apjoms ir 72 lappuses. Darbā iekļauti 4 attēli, 23 tabulas un pievienoti 7 pielikumi. Darbā izmantots 66 informācijas avots, no tiem
The aim of the Master's thesis is to develop proposals for improving digital marketing of Riga 2nd Hospital on the basis of theoretical knowledge about digital marketing as a marketing communication tool, and empirical research. The topic of work is related to the increasing advantages of using digital marketing and wide possibilities that allow to reach consumers more conveniently and quickly. As well as consumers themselves are increasingly present in the digital environment, providing new opportunities to reach them. Therefore, it is important for the company "Rīgas 2.slimnīca" to study how and what digital marketing tools are currently used, how they can be improved by promoting paid health care services. In the theoretical part of the paper, several scientific articles and theoretical literature were analyzed in order to identify the digital marketing tools, advantages and disadvantages of digital marketing, as well as the concept of digital marketing, marketing communication, as well as aspects of marketing communication and digital marketing in health care institutions were discussed. The empirical part of the work described the hospital and its current use of digital marketing tools, as well as carried out a study to find out whether and what digital marketing tools currently have a positive impact or promote consumer choice in relation to paid health care services. As a result of the study, proposals were developed on the use of digital marketing tools of Riga 2nd Hospital, their improvement and improvement in order to promote paid health care services. One of the most important conclusions of the study concerns the theory's thesis that is beginning, that digital marketing tools mostly improve consumer choice or are neutral, which was also proved by summarising and analyzing respondents' responses. In this work, such research methods are used as the monographic method, abstract – logical method, case analysis, analysis of secondary data, quantitative research method and graphical method. The scope of the Master's thesis is 72 pages. The work includes 4 images, 23 tables and adds 7 attachments. The work uses 66 sources of information.
Description: Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Management of International Marketing and Business
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Maģistra darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.