Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 25 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Zīmola ,,Beauty Jar” komunikācijas sociālajos tīklos analīzeIeva Kalve; Samanta Špoģe; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Klimata pārmaiņu satura integrēšana uzņēmuma mārketinga komunikācijā: zīmola "Mangaļi" gadījuma analīzes izpēteSanta Kliedere; Mikus Pētersons; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Ukrainas ikdienas patēriņa preču uzņēmumu komunikācijas izmaiņas notiekošā kara laikāMarta Urbāne; Veronika Timofejeva; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Darbinieka kā viedokļu līdera loma uzņēmuma Gemoss mārketinga komunikācijā ilgtspējīgai attīstībaiSanta Bormane; Laura Žaklīna Bukša; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Uzņēmuma Madara Cosmetics sociālo tīklu izmantošanas iespēju analīze produktu virzīšanai tirgūInna Dovladbekova; Helēna Antonišķe; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Mārketinga komunikācijas aktivitāšu analīze uzņēmumā “Vegan Fox”Santa Bormane; Līva Kreicšteina; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas B2B segmentā vides apsaimniekošanas uzņēmumā “Eco Baltia vide”Kristīne Blumfelde-Rutka; Anna Miķelsone; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Uzņēmuma “BTA Baltic insurance company” mārketinga komunikācijas analīze korporatīvās sociālās atbildības kontekstāKristīne Blumfelde-Rutka; Signe Rudko; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Ziņu portāla Delfi zīmola maiņas komunikācija digitālajā vidē un patērētāju attieksmes analīze.Kristīne Tjarve; Zane Liepiņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Kinoteātru “Splendid Palace” un "Bize" mārketinga komunikācija ar klientu.Lāsma Šķestere; Una Elva Gudre; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications