Title: Kinoteātru “Splendid Palace” un "Bize" mārketinga komunikācija ar klientu.
Other Titles: Marketing communication of cinemas “Splendid Palace” and "Bize" with the client.
Authors: Lāsma Šķestere
Una Elva Gudre
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: Atslēgas vārdi: Covid-19;kinoteātri “Splendid Palace”;“Kino Bize”;mārketinga komunikācija;krīžu komunikācija;pārliecināšanas komunikācija.;Keywords: Covid-19;cinemas “Splendid Palace”;“Kino Bize”;marketing communication;crisis communication;persuasion communication.
Issue Date: 2022
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba pētījums ir vērsts uz kinoteātru “Splendid Palace” un “Kino Bize” mārketinga komunikāciju ar klientu sociālajos medijos Facebook un Instagram, laika periodā no 2020.gada 1.aprīļa līdz 2022.gada 1.aprīlim. šāds laika periods tika izvēlēts, jo darba autore vēlējās izpētīt kā šie uzņēmumi darbojās Covid-19 pandēmijas laikā ņemot vērā visus ierobežojumus un apgrūtinājumus ikdienas darbos. Atbilde uz pētāmo jautājumu tiek iegūta darba izpildes laikā, kad veic pētāmo daļu, kinoteātru sociālo tīklu kontentanalīzi un aptauju. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kādas mārketinga komunikācijas taktikas izmanto un pielieto kinoteātri “Splendid palace” un “Kino Bize ”, kā arī izvirzīt priekšlikumus veiksmīgākai komunikācijai ar potenciālajiem un esošajiem klientiem. Darba uzdevumi iekļauj zinātniskās literatūras atlasīšanu, sabiedrības anketēšanu, kontentanalīzi sociālajos tīklos un secinājumu, priekšlikumu izvirzīšana. Teorētiskajā daļā ir iekļauts par mārketinga komunikāciju, krīžu komunikāciju, pārliecināšanas komunikāciju un Covid-19 pandēmijas ierobežojumiem. Metodoloģiskajā daļā tiek izmantotas trīs pētniecības metodes – anketēšana, kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze. Apkopojot pētāmajā daļā iegūtos rezultātus, secinu, ka kinoteātri “Splendid Palace” un “Kino Bize” veiksmīgi izmanto mārketinga komunikāciju.
The research of the bachelor’s thesis focuses on the marketing communication of the cinemas “Splendid Palace” and “Kino Bize” with clients on the social media platforms Facebook and Instagram, in time period from April 1.,2020. to April 1,2022. This time period was chosen because the author of the work wanted to explore how these companies worked during the Covid – 19 pandemic, considering all the limitations and difficulties in daily work. The answer to the research question is obtained during the work, when the content analysis and survey of the social network of cinemas are performed. The aim of the research is to explore what marketing communication tactics are being used and applied by “Splendid Palace” and “Kino Bize” movie theaters, and to put forward proposals for more successful communication with potential and existing customers. The tasks of work include the selection of scientific literature, public opinion polling, content analysis in social networks and the conclusions, proposals. The theoretical part includes marketing communication, crisis communication, persuasion communication and limits to the Covid-19 pandemic. The methodological part uses three research methods: polling, qualitative and quantitative content analysis. By summarizing the results obtained in the research part, the author of the work can write conclusions and make suggestions.
Description: Sabiedriskās attiecības
Public Relations
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.