Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 24 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021A/S Swedbank mārketinga komunikācijas analīze ilgtspējas kontekstā jauniešu (18-25) vidūKristīne Blumfelde-Rutka; Eva Kozlovska; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2021Korporatīvās sociālās atbildības elementu pielietošana  zīmola “ BEN&JERRY’S” mārketinga komunikācijāTatjana Muravska; Jeļizaveta Borovika; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2021“Jauno Jātnieku Skola” mārketinga komunikācijas analīze un tās uzlabošanas iespējasKristīne Blumfelde-Rutka; Krista Lorberga; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2021Globālās kompānijas "BASF" SE korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas integrēšana SIA "BASF" mārketinga komunikācijāRenāte Cāne; Signe Egle; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Sociālo tīklu izmantošanas analīze “CAFFEINE” zīmola mārketinga komunikācijāHenrijs Kaļķis; Vlada Bikova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Zīmola “LEGO” komunikācijas sociālajos tīklos analīze bērnu auditorijas kontekstāKristīne Blumfelde-Rutka; Diāna Volkova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Pasākumi kā SIA “Orkla Latvija” zīmola “Laima” mārketinga komunikācijas instrumentsRenāte Cāne; Santa Kliedere; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020AS “Latvijas Balzams” zīmolu mārketinga komunikācijas ētikas novērtējums sociālajos tīklos LatvijāRenāte Cāne; Rainers Eglītis; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2020Uzņēmumu “Amoralle”, “CooCulte,” “Siluets” un “Butterfly” mārketinga komunikācijas stratēģijas sociālajā medijā InstagramRuta Siliņa; Līva Madara Bērziņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2023SIA “BSMS” uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošana jaunu klientu piesaistei Inna Dovladbekova; Veronika Sļotova; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies