Title: Pasākumi kā SIA “Orkla Latvija” zīmola “Laima” mārketinga komunikācijas instruments
Other Titles: Events as a Marketing Communications Tool of LTD “Orkla Latvija” Brand “Laima"
Authors: Renāte Cāne
Santa Kliedere
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: mārketinga komunikācija;pasākumi;SA “Orkla Latvija”;zīmols “Laima”;marketing communication;events;Ltd. “Orkla Latvija”;brand “Laima”
Issue Date: 2020
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba „Pasākumi kā SIA “Orkla Latvija” zīmola “Laima” mārketinga komunikācijas instruments” mērķis ir, izmantojot zinātniski pētnieciskās metodes un balstoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt un novērtēt pasākumus kā SIA “Orkla Latvija” zīmola “Laima” mārketinga instrumentu. Darba tēma ir aktuāla, jo tirgotāji, mārketinga speciālisti, komunikācijas un sabiedrisko attiecību profesionāļi savu mārketinga stratēģiju ietvaros aizvien biežāk sāk izmantot pasākumus kā mārketinga komunikācijas instrumentu gan produktu virzīšanai tirgū, gan arī zīmola tēla veidošanai un citu komunikācijas mērķu sasniegšanai, no kā var secināt, ka pasākumiem kā mārketinga komunikācijas instrumentam ir potenciālas iespējas attīstīties. Tieši šī iemesla dēļ ir iespējams izpētīt un novērtēt pasākumus kā SIA “Orkla Latvija” zīmola “Laima” mārketinga komunikācijas instrumentu. Darbā tiek analizēti trīs SIA “Orkla Latvija” zīmola “Laima” pasākumi. Darbs ir veidots no trīs nodaļām. Darba pirmajā nodaļā, izmantojot monogrāfisko pētniecisko metodi, ir vispārīgi aprakstīta mārketinga komunikācija, zīmols un apakšzīmols, kā arī pasākumi kā mārketinga komunikācijas instruments. Darba otrajā nodaļā, izmantojot dokumentu analīzi, intervijas ar SIA “Orkla Latvija” Mārketinga aktivizācijas daļas pārstāvjiem un publiski pieejamo informāciju, ir raksturots uzņēmums “Orkla Latvija”, kā arī tā zīmols “Laima” veikts tā pasākumu izvērtējums. Darba trešajā nodaļā, izmantojot fokusgrupu diskusijas metodi, tiek pētīts pasākums kā SIA “Orkla Latvija” zīmola “Laima” mārketinga komunikācijas instruments. Bakalaura darba ietvaros tiek secināts, ka SIA “Orkla Latvija” zīmola “Laima” pasākumiem ir plašas iespējas attīstīties – uzņēmums var papildināt pasākuma izvērtēšanas veidnes ar informāciju par bezmaksas publikāciju sasniegto cilvēku skaitu un ieekonomētajām izmaksām uz vienu sasniegto cilvēku, kā arī šajās veidnēs iekļaut informāciju par pasākuma vēstījumu, lai ne tikai mudinātu uzņēmuma darbiniekus izvirzīt pasākumam atbilstošu vēstījumu, bet arī sniegtu iespējas veikt pētījumus patērētāju apzināšanai par pasākumiem kā mārketinga komunikācijas instrumentu Bakalaura darba apjoms ir 57 lapaspuses. Darbā ir 5 attēli un tam pievienoti 3 pielikumi. Darbā izmantoti 44 dažādi informatīvie resursi.
The aim of the bachelor’s thesis “Events as a Marketing Communications Tool of Ltd. “Orkla Latvija” Brand “Laima”” was to study and evaluate events as a marketing communications tool of the brand “Laima” using scientific research methods and theoretical findings. The subject of the thesis is topical because traders, marketers, communications and public relations professionals are increasingly using events as marketing communications tools to market products, as well as to create a brand image and achieve other communication goals. It can be concluded that events used as marketing communications tools have a potential for development. It is for this reason that it was possible to study and evaluate events as marketing communications tools of the brand “Laima”. The bachelor’s thesis analysed 3 events of Ltd. “Orkla Latvija” brand “Laima”. The paper consists of three chapters. The first chapter analyses marketing communications, the concept of a brand and a sub-brand, as well as events as a marketing communications tool using the monographic research method. The second chapter examines the company “Orkla Latvia”, its brand “Laima” and its events using document analysis, interviews with representatives of the Marketing Activation Department of Ltd. “Orkla Latvija” and publicly available information. The third chapter studies events as a marketing communications tool of the brand “Laima” using a focus group discussion. Within the framework of the bachelor’s thesis, it was concluded that the events of the brand “Laima” have extensive opportunities for development. The company can supplement event evaluation templates with information on the number of people reached through free publications and costs saved per reached person, as well as include information on the message of the event, in order to not only encourage the company’s employees to convey the message appropriately to the event, but also to provide opportunities for future consumer research about an event as a marketing communications tool. The volume of the bachelor’s thesis is 57 pages and it contains 5 images and 3 appendices. 44 different informative resources were used in the thesis.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.