Title: Sociālo tīklu izmantošanas analīze “CAFFEINE” zīmola mārketinga komunikācijā
Other Titles: Analysis of the use of Social Networks in “CAFFEINE” Brand Marketing Communication
Authors: Henrijs Kaļķis
Vlada Bikova
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: mārketinga komunikācija;sociālie tīkli;marketing communication;social networks
Issue Date: 2020
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba “Sociālo tīklu izmantošanas analīze “CAFFEINE” zīmola mārketinga komunikācijā” mērķis ir novērtēt CAFFEINE zīmola sociālo tīklu komunikāciju, tajā lietotos elementus un tās atbilstību mērķauditorijai. Darba tēma ir aktuāla, jo mūsdienās uzņēmumi ēdināšanas sektorā vēl vairāk komunicē ar klientu caur sociāliem tīkliem, kuri ļoti strauji attīstās un jau ir kļuvuši par vispopulārāko saziņas veidu. Izvēlēta tēma būs noderīga arī citiem zīmoliem, kas atrodas šajā nozarē, lai izprastu jaunākās tendences komunikāciju pasaulē sociālajos tīklos un patērētāju uzvedību, kā arī lai izstrādātu ieteikumus CAFFEINE uzņēmumam sociālo tīklu profila satura uzlabošanā un mārketinga komunikāciju elementu izmantošanas izvēlē atbilstoši klientiem. Lai sasniegtu bakalaura darbā izvirzīto mērķi, tika izmantotas sekojošas metodes: monogrāfiskā metode, sekundāro datu analīze, kvalitatīvā metode, grafiskā metode, analīzes un sintēzes metode, ka arī kontentanalīze. Bakalaura darbs ir iedalīts trijās daļās. Darba pirmajā nodaļā tika aprakstītas mārketinga komunikācijas un sociālo tīklu teorētiskā bāze, savukārt darba otrajā nodaļā darba autore izanalizēja sociālo tīklu izmantošanu Latvijā un raksturoja CAFFEINE uzņēmējdarbību. Darba trešajā nodaļā tika analizēti CAFFEINE zīmola sociālie tīkli un mārketinga komunikācija, kā arī tika apkopoti kvantitatīvā pētījuma rezultāti. Izstrādātie secinājumi un priekšlikumi tika novietoti darbā noslēgumā. Izpildot bakalaura darba uzdevumus, autore secināja, ka vēl vairāk uzņēmumu izmanto sociālos tīklus reklāmai, un tas galvenokārt ir saistīts ar tēla popularizēšanu un divvirzienu komunikāciju ar klientu iegūšanu vēlmi. CAFFEINE klientu sociālo tīklu novērtējums ir vienāds ar 6,7, kas nozīme ka zīmolam jāatjauno savu saturu un jāpilnveido stratēģijas. Ir izvirzīti vairāki priekšlikumi CAFFEINE zīmolam, daži no tiem īsumā ir aprakstīti sekojoši: koncentrēties ne tikai uz kafejnīcas tīkla popularizēšanu, bet arī uz kafijas pupiņu reklāmu; ieviest ierakstu publicēšanas kalendāru CAFFEINE sociālo tīklu profiliem. Darbā kopumā ir 54 lapas, 18 attēli, 6 tabulas, 49 informācijas avoti un 2 pielikumi.
The aim of the bachelor's thesis “Analysis of the use of social networks in “CAFFEINE” brand marketing communication” is to evaluate the communication of CAFFEINE brand social networks, the elements used in it and its compliance with the target audience. The topic of the work is relevant, because nowadays companies in the catering sector communicate even more with the customer through social networks, which are developing very rapidly and have already become the most popular form of communication. The chosen topic will also be useful for other brands in the industry to understand the latest trends in the world of social networking and consumer behavior, as well as to make recommendations to CAFFEINE on improving the content of social networking profiles and choosing marketing communication elements according to customers. In order to achieve the goal set in the bachelor's thesis, the following methods were used: monographic method, secondary data analysis, qualitative method, graphical method, analysis and synthesis method, as well as content analysis. The bachelor's thesis is divided into three parts. In the first chapter the theoretical basis of marketing communication and social networks was described, while in the second chapter the author analyzed the use of social networks in Latvia and described CAFFEINE business. The third chapter analyzes the CAFFEINE brand social networks and marketing communication, as well as summarizes the results of the quantitative research. The developed conclusions and proposals were placed at the end of the work. Completing the tasks of the bachelor's thesis, the author concluded that even more companies use social networks for advertising, and this is mainly related to the desire to promote the image and to build two-way communication with customer acquisition. CAFFEINE's customer social network rating is equal to 6.7, which means that the brand needs to update its content and improve its strategies. A number of proposals have been put forward for the CAFFEINE brand, some of which are briefly described as follows: focus not only on the promotion of the cafe network, but also on the advertising of coffee beans; introduce a calendar for the post publication for CAFFEINE social network profiles. The total volume of this is 54 pages. The work includes 18 pictures, 6 tables, 49 information sources and 2 appendices.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.