Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-28 of 28 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Ziņu portāla Delfi zīmola maiņas komunikācija digitālajā vidē un patērētāju attieksmes analīze.Kristīne Tjarve; Zane Liepiņa; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022Kinoteātru “Splendid Palace” un "Bize" mārketinga komunikācija ar klientu.Lāsma Šķestere; Una Elva Gudre; Komunikācijas fakultāte; Faculty of Communications
2022“Putnu fabrika Ķekava” korporatīvās sociālās atbildības analīze klimata pārmaiņu satura integrēšanas kontekstāKristīne Blumfelde-Rutka; Santa Čevere; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Sociālo tīklu komunikācijas analīze uzņēmumā «Maxima»Marta Urbāne; Artūrs Ozols; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Uzņēmuma airBaltic mārketinga komunikācijas analīze korporatīvās sociālās atbildības politikas kontekstāKristīne Blumfelde-Rutka; Marta Livzeniece; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2022Klimata pārmaiņu satura integrēšana mārketinga komunikācijā mazumtirdzniecības nozares uzņēmumos LatvijāKristīne Blumfelde-Rutka; Santa Kliedere; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2023Mārketinga komunikācija Moller Auto ilgtspējīgas attīstības kontekstāSanta Bormane; Inguna Gertnere; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies
2024Vadlīnijas SIA “Bauskas alus” uzņēmuma veikalu mārketinga komunikācijas uzlabošanaiIeva Kalve; Beāte Jansone; Eiropas studiju fakultāte; Faculty of European Studies