Bakalaura darbi Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 381 to 400 of 2817
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Privāto preču zīmola "Well done" attīstības iespējas pārtikas produktu segmentā LatvijāJuta Irbe; Santa Korņenkova; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Zīmola “Samsung” uztveres analīze Z paaudzei LatvijāJekaterina Pankova; Amanda Stefane; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Uzņēmuma SEB Latvija sociālo tīklu komunikācijas analīze jauniešu segmentāJekaterina Pankova; Marta Mazūdre; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Korporatīvās sociālās atbildības aktivitāšu integrācija Forum Cinemas uzņēmuma darbībāOlga Veilande; Veronika Ļisičkina; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Primitīvo refleksu integrēšanas intervenču ietekme uz funkcionēšanu bērniem ar saglabātiem vai nepilnīgi integrētiem primitīvajiem refleksiem: sistemātiskas literatūras pārskatsDace Bērtule; Helēna Vinogradova; Veselības un sporta zinātņu fakultāte; Faculty of Health and Sports Sciences
2024Purvciema sociālās ainavas atainojums autorfotogrāfijā.Alnis Stakle; Jana Zabarovska; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Jelgavas reģionālā tūrisma centra zīmola Visit Jelgava digitālās mārketinga komunikācijas novērtējumsRenāte Cāne; Vendija Ivane; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Satura mārketinga stratēģijas izveide mērķauditorijas piesaistīšanai uzņēmuma SIA “Baltic Turbo Parts” kanālam YouTube platformāJeļena Šalkovska; Diāna Avota; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Ārvalstu investīcijas Latvijā: problēmas, attīstības perspektīvas un ietekme uz uzņēmējdarbībuAnželika Berķe-Berga; Laura Undīne Šulce; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstība kriptoaktīvu tirgos: MiCA regulas ietekmes analīzeMarta Urbāne; Sofija Gerasimova; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Video stāsts par sociālo mediju satura ietekmi uz ēšanas traucējumiemVita Savicka; Samanta Ignate; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Agrīnas aerobās slodzes nozīme funkcionālo spēju uzlabošanai pacientiem pēc sirds operācijas akūtā fāzēDaiga Pulmane; Zinaida Griščenko; Veselības un sporta zinātņu fakultāte; Faculty of Health and Sports Sciences
2024Spēka vingrinājumu efektivitāte kritienu risku mazināšanai un dzīves kvalitātes uzlabošanai pacientiem ar Parkinsona slimību: sistemātisks literatūras pārskatsAnita Vētra; Elīna Beinare-Tjutjunova; Veselības un sporta zinātņu fakultāte; Faculty of Health and Sports Sciences
2024Čatbotu izmantošana klientu komunikācijā valsts sektorā: iespējas, gaidas un realitāteRuta Siliņa; Samanta Matecka; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Sociālo mediju mārketinga komunikācijas izveide uzņēmumam „Latvia Timber International”Alnis Stakle; Emīls Pukšto; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Comparative analysis of Latvian and Estonian startup support toolsMarta Urbāne; Annija Lazdiņa; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Džeinas Ostinas “ Lepnums un aizspriedumi” salīdzinājums ar piecām romāna ekranizācijām.Dita Rietuma; Sonija Aleksandrova; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Konkurences priekšrocību integrēšana uzņēmuma "Līgatnes Papīrfabrika" mārketinga komunikācijāKristīne Blumfelde-Rutka; Jete Riceva; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Pasākumu mārketinga izmantošanas analīze. Uzņēmuma "Ikea" piemērizpēteIeva Kalve; Signe Liepiņa; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
2024Empātijas saistība ar izdegšanu skolotājiemGuna Svence; Sofija Dovgija; Sociālo zinātņu fakultāte; Faculty of Social Sciences
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 381 to 400 of 2817