Title: Jaunas mārketinga aģentūras ieiešana tirgū un attīstība izmantojot sociālos medijus
Other Titles: Market entry and development of a new marketing agency using social media
Authors: Ieva Kalve
Jekaterīna Dubņicka
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: sociālie mediji;mārketinga aģentūra;tendences;mārketings;sociālo medju mārketings;social media;marketing agency;trends;marketing;social media marketing
Issue Date: 2022
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Pēdējo gadu laikā, aizvien aktuālākas kļūst specializētas mārketinga aģentūras, bet to izveide ir sarežģīta, jo tām ir jāaptver virkne jomu.Specializētas mārketinga aģentūras izmanto dažādus mārketinga un reklāmas kanālus, lai izveidotu efektīvas stratēģijas, lai palielinātu savu klientu tirgus daļu, palielinātu ieņēmumus vai palielinātu zīmola atpazīstamību. To izveide ir sarežģīta, jo savā darbā ir nepieciešams izmanot tādus medijus kā televīzija, radio, digitālie mediji un vides reklāma, lai izveidotu visefektīvāko kampaņu savu klientu auditorijai. Darba mērķis ir izstrādāt ieteikumus jaunai mārketinga aģentūrasi “Nikii Digital” lai veiksmīgi ieiet tirgū. Pētījuma metodes: Teorētiskā pētījuma metode - zinātniskās literatūras analīze priekš tā, lai iegūtu vairāk informācijas par mārketinga aģentūrām un sociālajiem medijiem, ka arī aprakstošā metode priekš tā, lai apkopotu datus un aprakstītu tos. Empīriskā pētījuma metodes – ekspertu intervēšana, lai iegūtu sīkāku priekšstatu parm Datu apstrādes metode – kontentanalīze, lai varētu izanalizēt ekspertu domas par notiekošo Sociāliem medijiem parādās jauni lietošanas paradumi, kas veicina tendenču attīstību. Sociālie mediju nodrošina precīzi noregulētas un personalizētas attēlu, video, mūzikas, ziņu, spēļu un iepirkšanās multivides plūsmas miljardiem lietotāju, ko nodrošina sociālie tīkli un nodrošina bez maksas, kā arī sociālie medīji palīdz ātri efektīvi attīstīt jauno marketinga aģentūru attīstību, ka arī veicināt turpmāko attīstību, jo daudzi cilvēki ir pakļauti tam, kas tieši tiek parādīts sociālajos mēdijos. Lai veiksmīgi stradāt Latvijas tīrgū uzņēmumām: Nikii Digital ltd” - jāseko tendencijam - jāmegina apgūt un saprast tendijas pirmām,j ānovērte savus klientus - lai šo mērķi sasniegt vajag izveidot pircēja personību saviem pakalpojumiem un jāizanilize sociālos tīklus un saprast kuros atrodas mērķauditorija un attistīt tieši šos sociālos tīklus. Lappaspuses skaits: 41 Pielikumu skaits: 1
In recent years, specialized marketing agencies have become increasingly important, but they are difficult to set up because they have to cover a wide range of areas. brand awareness. Creating them is difficult because you need to use media such as television, radio, digital media, and outdoor advertising to create the most effective campaign for your customers. The aim of the work is to develop recommendations for a new marketing agency "Nikii Digital" to successfully enter the market. Research methodology: Theoretical research method - analysis of scientific literature in order to obtain more information about marketing agencies and social media, as well as a descriptive method to gather data and describe them. Empirical research methods - interviewing experts to get a more detailed picture of the parm Data processing method - content analysis in order to be able to analyze the opinions of experts about what is happening New usage patterns are emerging for social media, which is driving trends. Social media provides fine-tuned and personalized multimedia streams of images, videos, music, news, games, and shopping to billions of users through social networking and for free, and social media helps to quickly and efficiently develop new marketing agencies because many people are exposed to exactly what is shown on social media. In order to successfully work in the Latvian market: “Nikii Digital ltd ”- follow the trend - try to learn and understand the trends first, evaluate your customers - to achieve this goal you need to create a buyer personality for your services and analyze social networks and understand where to target and develop social networks. Number of pages: 41 Number of attachments: 1
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.