Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMarta Urbāne-
dc.contributor.authorArtūrs Ozols-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2022-08-16T14:03:42Z-
dc.date.available2022-08-16T14:03:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/8850-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir “Sociālo tīklu komunikācijas analīze uzņēmumā “Maxima” ”. Jau 3 gadu pasaulē plosās Covid-19 pandēmija, kas būtiski ietekmē ikkatra uzņēmuma stratēģisko rīcības plānu, pēc kura vadīties, lai spētu noturēt un palielināt savu klientu loku. Papildus šim, Latvijā ienāk jauni mazumtirdzniecības tīkli, kas, protams, atstāj ietekmi uz patērētāja uzvedību, tāpēc daudzi uzņēmumi aizvien aktīvāk izmanto sociālos tīklus, kā komunikācijas instrumentu, ar kuru ātri un efektīvi iespējams veidot divvirziena komunikāciju ar savu sekotāju un potenciālo pircēju. Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz teorētiskajām un praktiskajām atziņām, analizēt uzņēmuma “Maxima” sociālo tīklu komunikāciju, lai izstrādātu priekšlikumus tās pilnveidei. Mērķa sasniegšanai tiks izmantotas 4 metodes. Monogrāfiskā metode, lai noskaidrotu sociālo tīklu komunikācijas nozīmību un tendences, sekundāro datu analīze, lai noskaidrotu kā dažādi faktori un darbības sociālajā vidē ietekmē uzņēmumu, kvantitatīvais pētījums, lai noskaidrotu, kā pilnveidot uzņēmuma “Maxima” sociālo tīklu komunikāciju, lai veicinātu pozitīvas attiecības ar sekotāju. Grafiskā metode, datu apstrādes procesā, lai analizētu pētījumā iegūtos rezultātus. Pētījuma rezultāti liecina, ka uzņēmums “Maxima” ļoti aktīvi pielieto sociālo tīklu komunikāciju, komunicējot vairākkārtīgi ar saviem sekotājiem sociālajā vidē ik dienu. Pats svarīgākais, ka uzņēmuma veidotais saturs, kaut arī tiek publicēts ļoti bieži, nezaudē savu kvalitāti un vizuālo tēlu, ik katra publikācija ir pārdomāta gan no vizuālā noformējuma skatu punkta, gan saturiskās puses. No aptaujas rezultātiem tika secināts, ka sociālo tīklu saturs, kas papildināts ar konkursiem, spēj būtiski ietekmēt patērētāju uzvedību, iesaisti dažādās aktivitātēs un sekotāju skaita pieaugumu. Darba kopējais lappušu skaits – 63, attēlu skaits – 2, diagrammas – 6, literatūras avotu skaits – 48, Pielikumu skaits – 13.lv-LV
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is "Analysis of social network communication in the company" Maxima "". For 3 years now, the world has been plagued by the Covid-19 pandemic, which has a significant impact on every company's strategic action plan to be followed to retain and expand its customer base. In addition to this, new retail chains are entering Latvia, which, of course, have an impact on consumer behavior, so many companies are increasingly using social networks as a communication tool to establish two-way communication quickly and efficiently with their followers and potential buyers. The aim of the bachelor's thesis is to analyze the social network communication of the company "Maxima" based on theoretical and practical knowledge to develop proposals for its improvement. 4 methods will be used to achieve the goal. Monographic method to find out the importance and trends of social network communication, analysis of secondary data to find out how various factors and activities in the social environment affect the company, quantitative study to find out how to improve Maxima's social network communication to promote positive relationships with followers. Graphical method in the data processing process to analyze the results of the study. The results of the research show that the company "Maxima" very actively uses social network communication, communicating with its followers in the social environment several times a day. Most importantly, the content created by the company, although published very often, does not lose its quality and visual image, every publication is well thought out both from the point of view of visual design and content. The results of the survey concluded that the content of social networks, supplemented by competitions, can significantly influence consumer behavior, involvement in various activities and increase the number of followers. The total number of pages of the work – 63, the number of pictures – 2, the number of charts – 6, the number of literature sources – 48, the number of appendices – 13.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectAtslēgas vārdi – sociālie tīklilv-LV
dc.subjectdigitālais mārketingslv-LV
dc.subjectMaximalv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectmazumtirdzniecība.lv-LV
dc.subjectKeywords– social mediaen-UK
dc.subjectdigital marketingen-UK
dc.subjectMaximaen-UK
dc.subjectmarketing communicationen-UK
dc.subjectretail.en-UK
dc.titleSociālo tīklu komunikācijas analīze uzņēmumā «Maxima»lv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of social media communication in the company «Maxima»en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.