Title: NVO sabiedrisko attiecību profesionāļiem nepieciešamās prasmes Latvijā.
Other Titles: Skills required for NGO public relations professionals in Latvia.
Authors: Kristīne Tjarve
Katrīna Āboltiņa
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: sabiedriskās attiecības;sabiedrisko attiecību darbības veidi;nevalstiskā organizācija (NVO);organizācija;komunikācija;zināšanas;prasmes;public relations;types of public relations activities;non-governmental organization (NGO);organization;communication;knowledge;skills
Issue Date: 2022
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba tēma ir “NVO sabiedrisko attiecību profesionāļiem nepieciešamās prasmes Latvijā”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt Latvijas nevalstisko organizāciju sabiedrisko attiecību profesionāļu nepieciešamās prasmes un spējas strādāt konkrētajā nozarē, kādi ir ietekmējošie faktori, grūtības un labumi ar ko saskaras sabiedrisko attiecību profesionāļi strādājot nevalstiskajās organizācijās. Bakalaura darba ietvaros tika izvirzīts galvenais pētnieciskais jautājums kādi ir nevalstiskajās organizācijās strādājošo sabiedrisko attiecību speciālistu spējas iekļauties nozarē un kādi ir to ietekmējošie faktori? Darba teorētiskā daļa galvenokārt balstās uz vairāku autoru teorijām par sabiedriskajām attiecībām, sabiedrisko attiecību modeļiem, nevalstiskajām organizācijām, to darbības veidiem un sabiedrisko attiecību specifiku nevalstiskajās organizācijās, kā arī komunikāciju un komunikācijas modeļiem. Vairāk tiks iepazīstināts ar definīcijām, jēdzieniem un faktiem par tēmu. Darbā izmantotas divas pētnieciskās metodes: kvantitatīvā – interneta aptauja un kvalitatīvā – daļēji strukturēta intervijas. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas kā arī secinājumiem.
The title of the Bachelor’s Thesis is ‘’Skills required for NGO public relations professionals in Latvia’’. The work aims to study and analyze the necessary skills and abilities of public relations professionals of Latvian non-governmental organizations to work in the specific field, what are the influencing factors, difficulties, and benefits faced by public relations professionals working in non-governmental organizations. Within the framework of the bachelor's thesis, the main research question was raised - what are the abilities of public relations specialists working in non-governmental organizations to join the industry and what are the factors influencing it? The theoretical part of the dissertation is mainly based on the theories of several authors about public relations, public relations models, non-governmental organizations, their activities, and the specifics of public relations in non-governmental organizations, as well as communication and communication models. Definitions, concepts, and facts on the topic will be introduced more. Two research methods were used in the work: quantitative - internet survey, and qualitative - semi-structured interviews. The work consists of an introduction, theoretical, methodological, empirical part as well as conclusions.
Description: Sabiedriskās attiecības
Public Relations
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.