Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKristīne Tjarve-
dc.contributor.authorPaula Strausa-Landiša-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2022-08-16T14:03:27Z-
dc.date.available2022-08-16T14:03:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/8810-
dc.descriptionSabiedriskās attiecībaslv-LV
dc.descriptionPublic Relationsen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba „Aviokompāniju “Ryanair”, “airBaltic” un “easyJet” komunikācija sociālajā medijā TikTok 2021. gadā” mērķis ir izpētīt un salīdzināt aviokompāniju “airBaltic”, “Ryanair” un “easyJet” komunikāciju ar mērķauditorijām platformā TikTok 2021. gadā. Darba izstrādē tika veikta literatūras analīze, kvantitatīva kontentanalīze, kā arī fokusgrupas intervija. Pirmajā daļā tiek aplūkots, kas ir digitālā mārketinga un sociālo mediju komunikacijas būtība, kā arī padziļinātāk aprakstīta sociālo mediju platforma TikTok un kādēļ tā ir svarīga uzņēmuma korporatīvajā komunikācijā ar mērķauditorijām. Otrajā nodaļā tika aplūkotas un analizētas aviokompāniju “Ryanair”, “airBaltic” un “easyJet” publikācijas sociālajā medijā TikTok, kā arī aprakstīti fokusgrupas intervijas rezultāti. Darba nobeigumā ir izteikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Datu ieguvei ir izmantotas divas pētījuma metodes: kvantitatīva kontentanalīze un fokusgrupas intervijalv-LV
dc.description.abstractBachelor's thesis Ryanair, airBaltic and easyJet communication on social media platform TikTok in 2021” aims to study and compare the communication of Ryanair, airbaltic and easyjet with target audiences on social media platform TikTok. Literature analysis, quantitative content analysis, as well as focus group interview were performed during the development of the work. The first part is a theoretical base on digital marketing and social media communication, as well as the in-depth description of the social media platform TikTok and why it is important platform for businesses. The second chapter examines and analyzes the publications of Ryanair, airBaltic and easyJet on the social media platform TikTok, as well as the results of the focus group interview. Conclusions and suggestions have been made at the end of the work. Two research methods have been used to obtain data: quantitative content analysis and focus group interviewen-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectzīmola komunikācijalv-LV
dc.subjectsociālie medijilv-LV
dc.subjectTikToklv-LV
dc.subjectaviokompāniju komunikācijalv-LV
dc.subjectbrand communicationen-UK
dc.subjectsocial mediaen-UK
dc.subjectTikToken-UK
dc.subjectairline communicationen-UK
dc.titleAviokompāniju “Ryanair”, “airBaltic”“easyJet” komunikācija sociālajā medijā TikTok 2021.gadā.lv-LV
dc.title.alternativeRyanair, airBaltic and easyJet communication on social media platform TikTok in 2021.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.