Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIlva Skulte-
dc.contributor.authorAgnese Kasparoviča-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2022-08-16T14:03:21Z-
dc.date.available2022-08-16T14:03:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/8795-
dc.descriptionMultimediju komunikācijalv-LV
dc.descriptionMultimedia Communicationen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractGalvenais radošā bakalaura darba mērķis izveidot projektu multimediāli interaktīvās mācību ES REDZU, ES DZIRDU, ES PROTU! spēles koncepcijas veidošana un realizācija. Izstrādāt veiksmīgu projektu un to novadīt, lai tiktu radīta izglītojoši izklaidējoša spēle, kas paredzēta bērniem 4-7 gadu vecumam. Spēle par bērnu drošību, lai mācītu viņiem atpazīt bīstamas situācijas un ja notikusi nelaime – brīdināt pieaugušo. Spēles galvenais vadmotīvs tā radīšanai ir lielais bērnu traumatisma skaits ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, par ko liecina augstie statistikas dati. Katru gadu Bērnu klīniskās universitātes slimnīcā nonāk ap 19 tūkstošiem bērnu ar traumām, kas varētu arī nebūt. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās daļas un koncepcijas daļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkotas tēmas – izglītojošā izklaide, veselības komunikācija un projekta vadība. Koncepcijas daļā tiek aprakstīta projekta realizēšanas soļi , veikta projekta iespēju analīze – SVID un spēles realizācijas iespējas. Bakalaura darba rezultātā, iepazīstoties ar literatūru par projekta vadību un sadarbībās ar jomas ekspertiem, izveidots spēles projekta realizācijas plāns.lv-LV
dc.description.abstractThe main goal of the creative bachelor's thesis is to create a project of multimedia interactive learning games I SEE, I HEAR, I CAN! development and implementation of the game concept. Develop a successful project and run it to create an educationally entertaining game for children ages 4-7. A child safety game to teach them to recognize dangerous situations and to alert an adult in the event of an accident. The main motive for the game is the large number of children's trauma not only in the world, but also in Latvia, as evidenced by high statistics. Every year, around 19,000 children with injuries end up in the Children's Clinical University Hospital, which may or may not be. The bachelor's thesis consists of a theoretical part and a conceptual part. The theoretical part deals with topics - educational entertainment, health communication and project management. In the part of the concept the steps of project implementation are described, the analysis of project possibilities is performed - SWOT and game implementation possibilities are performed. As a result of the bachelor's thesis, after getting acquainted with the literature on project management and in cooperation with experts in the field, a game project implementation plan has been created.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectMultimediāli interaktīva mācību spēlelv-LV
dc.subjectbērnam droša videlv-LV
dc.subjectveselības komunikācijalv-LV
dc.subjectdigitālais laikmetslv-LV
dc.subjectMultimedia interactive learning gameen-UK
dc.subjectsafe environment for childrenen-UK
dc.subjecthealth communicationen-UK
dc.subjectdigital ageen-UK
dc.titleMultimediālā interaktīva mācību spēlē “ES REDZU, ES DZIRDU, ES PROTU!”: projekta izstrāde un vadīšana.lv-LV
dc.title.alternativeMultimedia interactive learning game “I SEE, I HEAR, I CAN!”: developing and managing the project.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.