Title: Nevalstiskās organizācijas “LGBT House Riga” sociālo mediju analīze 2021.gadā.
Other Titles: Social media analysis of the non-governmental organization “LGBT House Riga” in 2021.
Authors: Kristīne Tjarve
Marija Neimane
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: Atslēgas vārdi: nevalstiskās organizācijas;sociālie mediji;Instagram;Facebook;LGBT;LGBT House Riga;attiecību vadība;organizācijas ārējā komunikācija.;Key words: non-governmental organizations;social media;Instagram;Facebook;LGBT House Riga;relationship management;external organizational communication.
Issue Date: 2022
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba tēma ir “Nevalstiskās organizācijas LGBT House Riga sociālo mediju analīze 2021. gadā”. Darba mērķis ir noskaidrot nevalstiskās organizācijas LGBT House Riga komunikācijas satura ievietošanas principus un mērķauditorijas attieksmi sociālajos medijos Instagram un Facebook laika posmā no 2021. gada 1. janvāra līdz 2021. gada 31. decembrim. Lai atbildētu uz pētāmo jautājumu - kāda ir mērķauditorijas attieksme pret LGBT House Riga ievietoto saturu organizācijas sociālajos medijos Instagram un Facebook, autore darbu sadalījusi divās daļās, teorētiskajā un empīriskajā. Teorijas daļā autore apskatīja teoriju par nevalstiskajām organizācijām, to lomu un darbību Latvijā. Tika izskatīta arī teorija par nevalstisko organizāciju komunikācijas instrumentiem, lai sasniegtu vēlamos organizācijas mērķus un sociālo mediju mārketingu, konkrēto mediju tendencēm un to izmantošanu nevalstiskajās organizācijās. Darba otrajā daļā, tika apkopota un analizēta informācija par pētījumā iegūtajiem datiem. Darbā tika izmantotas divas pētnieciskās metodes: kvantitatīvā – satura analīze jeb kontentanalīze un kvalitatīvā – fokusgrupas intervija. Izmantojot kontentanalīzes metodi, darba autore analizējusi nevalstiskās organizācijas LGBT House Riga sociālo mediju profilus Facebook un Instagram, kopā izskatot 248 publikācijas. Tika veiktas divas fokusgrupas intervijas, lai uzzinātu LGBT House Riga sociālo mediju auditorijas attieksmi pret organizācijas ievietoto saturu. Balstoties uz pētījumā iegūtajiem datiem, darba noslēgumā tika veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi, kas spētu uzlabot organizācijas komunikāciju un satura ievietošanas principus tās sociālajos medijos.
The topic of the bachelor's thesis is "Social media analysis of the non-governmental organization LGBT House Riga in 2021”. The job aims to clarify the principles and audience attitudes of the nongovernmental organization LGBT House Riga communication content insertion on social media Instagram and Facebook in the period from January 1, 2021, to December 31, 2021. In order to answer the research question - what is the attitude of the target audience towards the content posted by LGBT House Riga on the organization's social media platforms Instagram and Facebook, the author has divided the work into two parts, theoretical and empirical. In the theoretical part, the author looked at the theory of non-governmental organizations, their role, and activities in Latvia. The theory of NGO communication tools to achieve the desired organizational goals and social media marketing, specific media trends, and their use in NGOs were also examined. In the second part of the work, information about the data obtained in the study was collected and analysed. The work used two research methods: quantitative - content analysis and qualitative - focus group interviews. Using the content analysis method, the author has analysed the social media profiles of the non-governmental organization LGBT House Riga on Facebook and Instagram, reviewing 248 publications. Two focus group interviews were conducted to find out the attitude of the LGBT House Riga social media audience towards the content posted by the organization. On the basis of the data collected in the study, the conclusions and proposals were made at the conclusion of the work, that would be able to improve the organization's communication and content placement principles on its social media.
Description: Sabiedriskās attiecības
Public Relations
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.