Title: Multimediāla interaktīva mācību spēle “ES REDZU, ES DZIRDU, ES PROTU!”: vizuālā materiāla un stāsta izveide.
Other Titles: Multimedia interactive learning game “I SEE, I HEAR, I CAN!”: creation of visual material and story.
Authors: Ilva Skulte
Kitija Teicāne
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: Multimediāla interaktīva mācību spēle;pirmās palīdzības sniegšana;pirmā palīdzība pirmsskolas vecuma bērniem;Multimedia interactive learning game;first aid;training steps for pre - school age kids
Issue Date: 2022
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Radošais bakalaura darbs “Multimediāla interaktīva mācību spēle “Es redzu, Es dzirdu, Es protu!”: vizuālā materiāla un stāsta izveide” sastāv no teorētiskās daļas, kurā ir veikta literatūras izpēte, lai iegūtu pamata bāzi darbam par to, kas ir spēle, kā spēļošanos integrēt apmācības procesā, izmantojot plašo tehnoloģiju iespējas izglītības iestādēs. Šī spēle un pieeja apmācīt pirmsskolas vecuma bērnus (4–7 gadus veci) pirmās palīdzības apmācības soļos ir jaunums Latvijas tirgū. Ideja ir spēcīgs komandas darbs divu gadu garumā, lai radītu un vizualizētu spēles materiālu. Teorijas daļas gaitā ir arī apskatīta izstrādājamās spēles auditorija – bērni un kā spēļu spēlēšana bērnībā ietekmē bērna attīstību. Plašāk pētīju materiālus par to, kā veiksmīgi izstrādāt spēles vizuālo identitāti un materiālu, lai to spētu pielietot radošā darba izstrādē. Krāsu ietekme, to raksturojums un simbolisms ir izklāstīts darba apakšnodaļā, kura sniedz priekštatu, kāds būs darba rezultāts. Koncepcijas daļā ir izpildīti darba uzdevumi, sasniedzot darba mērķi, jo ir izstrādāta spēles vizuālā identitāte, kas ietver visus vizuālos spēles materiālus tās turpmākajai attīstībai. Identitātes pamatbāze, kura ir izstrādāta: logotips un tā lietošana sociālajos medijos vai digitālajā vidē, kā arī drukātos materiālos, ja rodas šāda nepieciešamība. Atrunāta visa krāsu sistēma un tēlu izstrāde, kuri integrējas spēles stāsta modelī, un vizualizēts kadru skats, to visu apvienojot vienotā un pārskatāmā platformā – spēles “Es redzu, Es dzirdu, Es protu!” mājaslapā.
Creative bachelor's work, a multimedia interactive learning game “I SEE, I HEAR, I CAN!”: the creation of visual material and story, consists of a theoretical part of which a study of literature has been carried out to provide a basic basis for working on what is a game, how to integrate the ability to integrate into the training process through the use of extensive technology capabilities in educational institutions. This game and approach to training children of pre-school age (4 – 7 years old) in the first aid training steps is news in the Latvian market. A powerful team job and a two-year job to create and visualize game material. In the course of the theory, the audience of the game to be developed to children and how playing games in childhood affects the future. I studied the material more extensively on how to successfully develop the visual identity and material of the game so that it can be applied in the development of creative work. The effects of colors, their characterization, and symbolism are a major sub-chapter in the work that gives the pretext of what will be the result of the work. The concept part fulfills job tasks, reaching the goal of the job, as the visual identity of the game has been developed, which includes all visual materials of the game, for its future development. The basic identity base that has been developed: the logo and its use in social media or digital media, as well as in printed materials, if such a need arises. There is a whole color system and image development that integrates into the game story model and visualizes the scene view, bringing it all together in a single and transparent platform – the home page of the multimedia interactive learning game “I SEE, I HEAR, I CAN!”.
Description: Multimediju komunikācija
Multimedia Communication
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Komunikacijas_fakultate_MKN_2022_Kitija_Teicane_038699.pdfBakalaura darbs2.99 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
2022_KF_MKN_TEICANE_KITIJA_pielikumi.pdfNoslēguma darba pielikums1.73 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.