Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTatjana Muravska-
dc.contributor.authorSabīne Solovjeva-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2021-06-17T21:03:04Z-
dc.date.available2021-06-17T21:03:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/5194-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractPieaugot dabīgās kosmētikas nozīmei kopējā kosmētikas tirgū un patērētāju pieprasījumam pēc tās, pieaug arī konkurence starp uzņēmumiem, kas ražo kosmētikas līdzekļus, īpaši ar dabiskas izcelsmes sastāvdaļām. Jaunam zīmolam, kas vēl tikai veic virzību šajā tirgū, ir sarežģīti kļūt pamanāmam un atpazīstamam, tāpēc ir nepieciešams konkrēti definēt savas darbības pozicionējumu un īstenot tam atbilstošas mārketinga komunikācijas aktivitātes, kas atbilstoši zīmola, uzņēmuma unikalitātēm, darbības principiem un citiem aspektiem, spētu atspoguļot tā identitāti, veicinot arī atbilstoša tēla veidošanos, piesaistot patērētāju uzmanību un veicinot to lojalitātes veidošanos. Darbā tiek apskatīti zīmola identitātes veidošanas principi un noskaidrota to atspoguļojošu mārketinga aktivitāšu izstrādes un plānošanas darbība, to attiecinot uz jauna dabīgās kosmētikas zīmola Apimi turpmākās mārketinga komunikācija izstrādi atbilstoši atspoguļojot tā identitāti. Pastāv daudz vispārzināmu un pieņemtu taktiku efektīvai komunikācijas izstrādei jauniem zīmoliem, kas darbojas augstas konkurences apmēros, līdz ar to, pētījuma problēma ir noskaidrot kā jaunam zīmolam, izmantojot dažādas mārketinga aktivitātes, efektīvi atspoguļot savu identitāti un tajā iestrādāto zīmola pozicionējumu, reizē, veidojot zīmola tēlu un veicinot tā attīstību, ietekmi tirgū. Pētījuma mērķis: balstoties uz teorijas atziņām, izstrādāt mārketinga aktivitāšu plānu zīmola Apimi identitātes atspoguļošanas procesā atbilstoši tā veiktajam pozicionējumam. Darbā izvirzīto uzdevumu sasniegšanai tiks izmantotas vairākas datu apstrādes metodes: monogrāfiskā metode zinātniskās informācijas izzināšanai, sekundāro datu analīze jau esošu datu apstrādei, kvantitatīvā pētījumu metode (aptauja) Latvijas patērētāju viedokļu apkopošanai par tiem saistošu mārketinga komunikāciju dabīgās kosmētikas zīmolu kontekstā, kvalitatīvā pētījumu metode (ekspertu intervijas) ekspertu ieteikumu gūšanai par efektīvu mārketinga aktivitāšu izstrādi jauniem zīmoliem un grafiskā metode iegūto rezultātu un informācijas vizuālai attēlošanai. Darba izstrādes gaitā konstatēts, ka mārketinga aktivitātēm ir būtiska nozīme zīmola identitātes atspoguļošanā, taču, pirms šādu aktivitāšu izstrādes jebkuram uzņēmumam, ir jāspēj skaidri definēt savs produkts, unikālās priekšrocības un savs mērķa pircējs, kas palīdz atvieglot mārketinga aktivitāšu saturisko izstrādi, optimizēt tām paredzēto izmaksu apjomu. Galvenie priekšlikumi dabīgās kosmētikas zīmoliem Latvijā ir korekti izstrādāt sava zīmola pozicionējumu, izprotot savas darbības konceptu atbilstoši globālajām dabīgās kosmētikas nozares vadlīnijām. Kā arī, zīmola Apimi mārketinga projektu vadītājai: vērst uzmanību izglītojoša zīmola Apimi sociālo mediju komunikācijas satura izstrādei video formātā. Darba kopējais apjoms ir 63 lappuses, 48 literatūras avoti, 5 tabulas, 13 attēli, kā arī 14 pielikumi.lv-LV
dc.description.abstractWith the growing importance of natural cosmetics in the cosmetics market and consumer demand for it, competition between companies producing cosmetics, especially with natural ingredients, is increasing. It is difficult for a new brand that is still making progress in this market to become visible and recognizable, so it is necessary to specifically define the positioning of the brand and implement appropriate marketing communication activities that can reflect its brand, company uniqueness, operating principles and other aspects by promoting an appropriate image, attracting consumers' attention and fostering their loyalty. The paper will look at the principles of brand identity development and clarify the development and planning of marketing activities reflecting it, applying it to the development of a new natural cosmetics brand Apimi future marketing communication, adequately reflecting its brand identity. There are many well-known and accepted tactics for effective communication development for new brands operating in a highly competitive environment, so the research problem is to find out how a new brand through various marketing activities, effectively can reflect their identity and embedded brand positioning, creating a brand image and promoting its development, market power. The aim of the research: based on the findings of the theory, to develop a plan of marketing activities in the process of reflecting the identity of the brand Apimi in accordance with its positioning. Several data processing methods will be used to achieve the set tasks: monographic method for researching scientific information, analysis of secondary data for processing existing data, quantitative research method (survey) to gather Latvian consumers' opinions on binding marketing communications in the context of natural cosmetics brands, qualitative research method (expert interviews) for obtaining expert recommendations on the development of effective marketing activities for new brands and a graphical method for visual display of the obtained results and information. During the development of the work it was found that marketing activities play an important role in reflecting the brand identity, but before developing such activities, any company must be able to clearly define their product, unique selling points and main target customer, which helps to facilitate the development of marketing activities, optimize cost volume. The main proposals for natural cosmetics brands in Latvia are to correctly develop the positioning of their brand, understanding the concept of their activities in accordance with the global guidelines of the natural cosmetics industry. Also, the marketing manager of the Apimi brand should pay attention to the educational development of the brand's social media communication content in video format. The total volume of the study is 63 pages, 48 references, 5 tables, 13 figures, as well as 14 annexes.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectAtslēgas vārdi: mārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectzīmola identitātelv-LV
dc.subjectmārketinga aktivitāteslv-LV
dc.subjectzīmols Apimi.lv-LV
dc.subjectKey words: marketing communicationen-UK
dc.subjectbrand identityen-UK
dc.subjectmarketing activitiesen-UK
dc.subjectApimi brand.en-UK
dc.titleMārketinga aktivitāšu plāna izstrāde zīmola Apimi identitātes atspoguļošanas procesālv-LV
dc.title.alternativeDevelopment of marketing activies plan in the process of reflecting Apimi brand identityen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.