Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKristīne Blumfelde-Rutka-
dc.contributor.authorKrista Lorberga-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2021-06-17T21:03:04Z-
dc.date.available2021-06-17T21:03:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/5192-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba ““Jauno Jātnieku Skola” mārketinga komunikācijas analīze un tās uzlabošanas iespējas” mērķis ir balstoties, uz zinātniskajām atziņām, analizēt sporta centra “Jauno Jātnieku Skola” esošo mārketinga komunikāciju, lai identificētu pakalpojumu virzīšanas iespēju uzlabošanu nākotnē. “Jauno Jātnieku Skola” ir viens no lielākajiem un labiekārtotākajiem jāšanas sporta centriem Baltijas valstīs, tomēr saskarās ar problēmu piesaistīt jaunus klientus, piedāvātajiem pakalpojumiem, un sponsorus, starptautisku sacensību rīkošanai, kas attīstītu jāšanas sporta līmeni Latvijā. Līdz ar to ir būtiski noteikt iepriekš pieļautās kļūdas veiktajā mārketinga komunikācijā un rast to uzlabošanas iespējas, lai tiktu palielināts pieprasījums pēc piedāvātajiem pakalpojumiem. Darbā tika izmantotas vairākas pētījumu metodes. Monogrāfiskā metode, lai izklāstītu mārketinga komunikācijas būtību un tajā ietverto elementus, kā arī sniegtu jāšanas sporta un “Jauno Jātnieku Skola” raksturojumu. Grafiskā metode, iegūto datu vieglākai un saprotamākai uztveršanai. Sekundāro datu analīze, lai novērtētu sporta centru “Jauno Jātnieku Skola”. Visbeidzot, kvalitatīvā pētījuma metode (fokuss grupu diskusija un ekspertu intervijas), lai iegūt vērtējumu par jau realizēto mārketinga komunikāciju no patērētājiem un nozares ekspertiem, kā arī iegūt ieteikumus nepieciešamajiem uzlabojumiem. Pētījuma rezultāti liecina, ka “Jauno Jātnieku Skola” veiktajā mārketinga komunikācijā aktīvāk nepieciešams izmantot sociālos tīklus; ierakstu saturam jābūt dažādākam un piemērotiem plašākai auditorijai, izmantojot izglītojošu informāciju, vizuāli piesaistošus attēlus un samazinātu teksta daudzumu attēlos. Visa veida informatīvajos materiālos nepieciešams izcelt nākotnes ieguvumus, ko patērētājs gūst ierodoties sporta centrā un izmēģinot pakalpojumus. Izveidot izglītojošus materiālus, lai veidotu sabiedrības interesi par jāšanas sportu un pakalpojumu novērtēšanu. Sponsoru atlasīšana jāveic balstoties uz uzņēmumu vienotām vērtībām. Nepieciešams identificēt konkrētas personas, kurām radīt personīgo interesi sportā un tālāk komunicēt par “Jauno Jātnieku Skola” nākotnes darbību un mērķiem. Pētījuma rezultātā tika izstrādāti vairāki priekšlikumi “Jauno Jātnieku Skola” mārketinga komunikācijas veidotājiem, no kuriem galvenais ir: izveidot materiālus un sociālo tīklu ierakstus, kas piemēroti ar jāšanas sportu vēl nesaistītiem cilvēkiem, tajos ietverot ieguvumus, ko šis sports sniedz, skaistus attēlus ar zirgiem un apmierinātiem klientiem un aicinājumu ierasties sporta centrā. Tādā veidā tiks uzrunāta plašāka auditorija un piesaistīti jauni klienti. Bakalaura darbs ietver: 58 lappuses pamatteksta, 9 attēlus, 6 tabulas, 52 informācijas avotus un 7 pielikumus. Atslēgas vārdi: jāšanas sports, mārketinga komunikācija, mārketinga komunikācijas elementi, sporta mārketinga.lv-LV
dc.description.abstractThe goal of the Bachelors’ thesis ““Young Riders School” marketing communication analysis and its improvement possibilities” is to analyse equestrian centre “Young Riders School” (YRS) present marketing communication and, thus, identify ways to improve communication with their customers regarding their services. YRS is one of the biggest and best-equipped equestrian centres in the Baltics. However, it still faces trouble attracting new clients for their offered services and sponsors for the organization of international competitions and develop equestrian in Latvia. Therefore, it is important to identify past mistakes in marketing communications and find ways to improve them in order to increase the demand for the services offered. Different research methods were used to gather the information and analyses the data. The monographic method was used for the explanation of marketing communication, equestrian in Latvia, and description of YRS. Furthermore, the graphic method was used for the data analysis. Secondary data analysis to examine YRS. Lastly, the qualitative method (focus group and expert interviews) was adapted to the evaluation of marketing communication already in place and obtain proposals for future improvements from consumers and experts. The results show that YRS marketing communication should use social media more actively and effectively. The contents should be more diverse and directed towards a wider audience by using educational information and visually compelling images and decreasing the amount of text on them. In all types of informative materials needs to emphasize the benefits that the consumers would gain by joining the YRS. Furthermore, educational information should be introduced to create consumer interest equestrian and appreciation of the offered services. The attraction of sponsors should be done based on the common values of the two businesses. YRS should identify the person in charge of sponsorship and develop a personal interest in equestrian and further frame YRS communication regarding their future vision and goals. Multiple proposals were given to the YRS. The most important one being that they should focus more on an audience that is not yet familiar with equestrian sport. This should be done by creating materials and social media posts, that are directed towards them and include the benefits that this sport can give and complement it by adding captivation pictures of horses and satisfied customers and an invitation to come to the sports centre. Through these actions, a wider audience could be reached. The Bachelors’ thesis includes: 58 pages of text, 9 images, 6 tables, 52 resources and 7 appendices. Keywords: equestrian, marketing communication, marketing communication elements, sports marketing.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectjāšanas sportslv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācijas elementilv-LV
dc.subjectsporta mārketinga.lv-LV
dc.subjectequestrianen-UK
dc.subjectmarketing communicationen-UK
dc.subjectmarketing communication elementsen-UK
dc.subjectsports marketing.en-UK
dc.title“Jauno Jātnieku Skola” mārketinga komunikācijas analīze un tās uzlabošanas iespējaslv-LV
dc.title.alternative"Young Riders School" marketing communication analysis and its improvement possibilitiesen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.