Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTatjana Muravska-
dc.contributor.authorJeļizaveta Borovika-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2021-06-16T21:11:50Z-
dc.date.available2021-06-16T21:11:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/5141-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darbs “Korporatīvās sociālās atbildības elementu pielietošana zīmola “ BEN&JERRY’S” mārketinga komunikācijā” ,tika izstrādāts pamatojoties uz zinātniskām atziņām un literatūras analīzi par mārketinga komunikācijas un zīmola korporatīvi sociālās atbildības elementu mijiedarbību un nepieciešamību pielietot uzņēmumu ikdienas praksē un empīrisko datu analīzi par patērētāju informētību par zīmola veiktajām mārketinga komunikācijas aktivitātēm , iekļaujot korporatīvi sociālās atbildības elementus. Pētījums ir aktuāls, jo mūsdienās patērētāji ir labi informēti un var salīdzināt vairākus līdzīgu produktu vērtīgos piedāvājumus, kā arī tirgū konkurence ir ļoti liela, un biznesa panākumi ir atkarīgi no tā attiecībām ar klientiem. Ņemot vērā šos jautājumus, mārketinga komunikācijas rīkiem var būt liela loma uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības politikas ziņojumu nodošanā un sociāli atbildīgāka tēla paziņošanā. Bakalaura darbu veido trīs daļas, kuru izpildei tika pielietotas dažādas metodes. Bakalaura darba pirmajā daļā tika izmantota monogrāfiskā pētījumu metode , lai balstoties uz zinātnisko literatūru un pētījumiem , noskaidrotu, korporatīvās sociālās atbildības politikas un mārketinga komunikācijas būtība un mijiedarbības iespējas. Sekundāro datu analīze tika pielietota bakalaura darba otrajā daļā , analizējot datus par saldējuma nozares attīstību Latvijā un pasaulē, kā arī raksturojot zīmola “BEN&JERRY’S” KSA elementu pielietošanu zīmola mārketinga komunikācijā. Savukārt , bakalaura darba trešajā daļā tika izmantota kvantitatīvā pētījuma metode, lai veiktu anketēšanu , gūstot mērķauditorijas viedokli par KSA elementu pielietošanu zīmola “BEN&JERRY’S” mārketinga komunikācijā un nepieciešamību pielietot uzņēmumu praksē. Kā arī trešajā bakalaura darba daļā tika pielietota satura analīze , lai noskaidrotu zīmola “BEN&JERRY’S” sociālā tīkla Facebook atbilstību un pieprasījumu Latvijas auditorijai. Grafiskā metode, tika pielietota visās bakalaura darba daļās , lai uzskatāmāk grafiskā veidā attēlotu informāciju. Bakalaura darba būtiskākie secinājumi, ka respondentiem ir svarīgs sociāli atbildīga zīmola tēls veicot ikdienas pirkumus. Galvenie faktori , kurus min patērētāji iegādājoties zīmola “ BEN&JERRY’S “ produkciju ir augstas kvalitātes produkti, plašs produkcijas sortiments , tomēr zīmola “ BEN&JERRY’S “ komunikācija un atgriezeniskā saite sociālos tīklos nav pietiekama, lai sasniegtu maksimālo patērētāju ieinteresētību un lielākoties nav aktuāla Latvijas patērētājiem. Galvenie priekšlikumi ir saistīti ar zīmola “ BEN&JERRY’S “ sociālo tīklu satura pielāgošanu Latvijas tirgum veicot mārketinga pētījumu, esošās komunikācijas uzlabošana sociālos tīklos, lai Latvijas patērētājiem būtu saistošs un interesants sociālos tīklos publicēts saturs, ieskaitot korporatīvās sociālās atbildības jautājumus. Bakalaura darba apjoms ir 63 lappuses. Darbā tiek izmantoti 13 attēli, 3 tabulas, 66 literatūras un citi informācijas avoti, kā arī 1 pielikums.lv-LV
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Application of corporate social responsibility elements in the marketing communication of the brand" BEN & JERRY'S ", was developed based on scientific findings and literature analysis of the interaction between marketing communication and corporate social responsibility elements of the brand and the need to apply in business practice and empirical data marketing communication activities, including elements of corporate social responsibility. The study is relevant because nowadays consumers are well informed and can compare several valuable offers of similar products, and there is a lot of competition in the market, and business success depends on its relationship with customers. Given these issues, marketing communication tools can play an important role. communicating corporate social responsibility policy messages and communicating a more socially responsible image. The bachelor's thesis consists of three parts, for the performance of which different methods were used. In the first part of the bachelor's thesis, the monographic research method was used to find out, based on the scientific literature and research, the essence of CSR policy and marketing communication and the possibilities of interaction. The analysis of secondary data was applied in the second part of the bachelor's thesis, analysing data on the development of the ice cream industry in Latvia and the world, as well as describing the application of BEN & JERRY'S CSR elements in brand marketing communication. In the third part of the bachelor's thesis, the method of quantitative research was used to conduct a survey, gaining the target audience's opinion on the application of CSR elements in the marketing communication of the brand "BEN & JERRY'S" and also content analysis was used to find out the relevance and demand of the brand “BEN & JERRY’S” social network Facebook for the Latvian audience. The graphical method was used in all parts of the bachelor's thesis to more clearly graphically represent the information. The most important conclusions of the bachelor's thesis are that the image of a socially responsible brand is important for respondents when making daily purchases. The main factors mentioned by consumers when purchasing BEN & JERRY'S products are high quality products, a wide range of products, however, BEN & JERRY'S brand communication and feedback on social networks is not enough to achieve maximum consumer interest and is mostly not relevant for Latvian consumers. The main proposals are related to the adaptation of BEN & JERRY'S brand social network content to the Latvian market through marketing research, improvement of existing communication in social networks, so that Latvian consumers would have engaging and interesting content published on social networks, including corporate social responsibility issues. The volume of the bachelor's thesis is 63 pages. The work contains 13 figures, 3 tables, 66 information sources, 1 appendix.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectmārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectzīmolslv-LV
dc.subjectkorporatīvā sociālā atbildībalv-LV
dc.subjectmārketingslv-LV
dc.subjectmarketing communicationen-UK
dc.subjectbranden-UK
dc.subjectcorporate social responsibilityen-UK
dc.subjectmarketingen-UK
dc.titleKorporatīvās sociālās atbildības elementu pielietošana  zīmola “ BEN&JERRY’S” mārketinga komunikācijālv-LV
dc.title.alternativeApplication of corporate social responsibility elements in " BEN & JERRY’S" brand marketing communicationen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.