Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSanta Bormane-
dc.contributor.authorAlise Ģērmane-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2021-06-16T21:11:48Z-
dc.date.available2021-06-16T21:11:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/5136-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba “Sociālo tīklu izmantošanas iespēju analīze pārtikas produktu virzīšanai tirgū” mērķis ir pamatojoties uz teorētisko un praktisko izpēti, izstrādāt ieteikumus sociālo tīklu satura izstrādei un komunikācijai pārtikas produktu virzīšanai tirgū. Mūsdienās sociālie tīkli paliek arvien populārāki, tāpēc uzņēmumiem ir nepieciešams atrast jaunas iespējas, kā lai efektīvāk informētu un ieinteresētu patērētājus par produktu, izmantojot šos sociālos tīklus. Darbā tiks izmantotas sekojošas pētījuma metodes: monogrāfiskā metode, lai raksturotu sociālo tīklu lomu mārketinga komunikācijā, kā arī tās ietekmi uz pircējiem; sekundāro datu metode, lai veiktu kontentanalīzi par uzņēmuma “Rimi” un “Sky” sociālo tīklu lietojumu, kā arī salīdzinošā jeb komperatīvā metode, lai salīdzinātu uzņēmuma sociālo tīklu saturu; kvantitatīvā metode, lai veiktu pircēju aptauju ar mērķi noskaidrot pircēju viedokli par uzņēmuma sociālo tīklu ievietoto saturu; kvalitatīvā metode: ekspertu intervija, lai iegūtu viedokli par uzņēmuma komunikācijas iespējām sociālo tīklu platformās, kā arī grafiskā metode, lai apkopotu un atainotu datus un informāciju grafiski. Pētījuma rezultāti liecina, ka efektīvākie “Rimi” un “Sky” sociālo tīklu komunikācijas rīki ir tiešraides jeb live, produktu informatīvie ieraksti, kā arī ieraksti par uzņēmuma darbiniekiem. Visērtākais veids kā lietotājiem sociālo tīklu platformās nodot informāciju ir ar attēliem ar aprakstiem un video formātā. Sekot uzņēmuma lapai, kā arī iesaistīties ar uzņēmumu komunikācijā studentus un skolēnus motivētu konkursi un loterijas, savukārt, nodarbinātas personas vairāk motivētu recepšu ieraksti. Iegādāties produktus konkrētajā veikalā sociālo tīklu lietotājus veicinātu tādi ieraksti kā – recepšu ieraksti, ieraksti par produktu veselīgumu, izglītojoši ieraksti, ieraksti par dažādiem produktiem sortimentā, kā arī ieraksti par uzņēmuma lojalitātes programmu. Pēc pētījuma veikšanas izriet vairāki priekšlikumi sociālo tīklu satura izstrādei un komunikācijai pārtikas produktu virzīšanai tirgū, no kuriem galvenie ir: 1. “Rimi” un “Sky” sociālo tīklu komunikācijā izmantot autores izstrādāto satura mārketinga komunikācijas plānu, kas balstīts uz komunikācijas mērķiem. “Rimi” koncentrēties uz konkursu, dažādiem atlaižu un akciju ierakstiem, savukārt, “Sky” likt akcentu uz augstas kvalitātes produktiem, kas pieejami tikai “Sky” veikalos. 2. Uzņēmumiem ir nepieciešams veidot ierakstus gan video formātā, gan stāstu jeb story formātā, kā arī attēlus ar aprakstiem formātā, jo jaunāku auditoriju vairāk piesaista stāsti jeb story, taču vecāka auditorija dod priekšroku video formātam. Darbs ietver: 54 lappuses pamatteksta, 5 attēlus, 33 informācijas avotus un 17 pielikumus.lv-LV
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis “Analysis of the Possibilities of Using Social Networks for Promoting Food Products in the Market” is to develop recommendations for the development of social network content and communication for marketing food products on the basis of theoretical and practical research. Today, social networks are becoming more and more popular, so companies need to find new ways to more effectively inform and engage consumers about their product through social networks. The following research methods will be used in the work: monographic method to describe the role of social networks in marketing communication, as well as its impact on customers; secondary data method for performing content analysis on the use of “Rimi” and “Sky” social networks, as well as a comparative method for comparing the content of the company's social networks; a quantitative method for conducting a survey of buyers in order to find out the opinion of buyers about the content posted on the company's social networks; qualitative method: expert interview to get an opinion on the company's communication capabilities on social networking platforms. The results of the research show that the most effective communication tools of “Rimi” and “Sky” social networks are live or informative posts about products, as well as posts about the company's employees. The most convenient way to transfer information to users on social networking platforms is with images with descriptions and video format. To follow the company page, as well as engage with the company in communication, students are motivated by competition and lottery posts, while employees are more motivated by food recipe posts. To buy products in a particular store, social network users would be encouraged by such posts as – food recipe posts, posts about product health, educational posts, posts about various products. Following the research, several proposals for the development of social network content and communication for the promotion of food products on the market follow, the main ones being: 1. To use the content marketing communication plan developed by the author, which is based on the communication goals, in the communication of Rimi and Sky social networks. Rimi will focus on contests, various discount and stock entries, while Sky will focus on high quality products available only in Sky stores. 2. Companies need to create recordings in both video format and story format, as well as images with descriptions in format, because younger audiences are more attracted to stories, but older audiences prefer video format. The work includes: 54 pages, 5 images, 33 sources of information and 17 annexes.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectSociālo tīklu mārketingslv-LV
dc.subjectsociālo tīklu analīzelv-LV
dc.subjectpārtikas produktu virzīšana tirgūlv-LV
dc.subjectSocial network marketingen-UK
dc.subjectsocial network analysisen-UK
dc.subjectfood marketingen-UK
dc.titleSociālo tīklu izmantošanas iespēju analīze pārtikas produktu virzīšanai tirgūlv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of the possibilities of using social networks to promote food products on the marketen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.