Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAgita Lūse-
dc.contributor.authorGita Račika-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2021-06-16T21:11:44Z-
dc.date.available2021-06-16T21:11:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/5121-
dc.descriptionMultimediju komunikācijalv-LV
dc.descriptionMultimedia Communicationen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractANOTĀCIJA Bakalaura darba tēma ir “COVID-19 ziņu izplatīšana Latvijas reģionālo plašsaziņas mediju Facebook lapās”. Tajā ir apskatāma aktuāla tēma komunikācijas nozarē, kas saistīta ar plašsaziņu mediju satura izplatības tendencēm vietnē Facebook no 2020. gada 1. novembra līdz 2021. gada 31. janvārim, kad tika piedzīvoti dažādi ierobežojumi saistībā ar COVID-19 pandēmiju. Darba autores mērķis bija noskaidrot, vai reģionālie mediji savās Facebook lapās rāmēja publikācijas par COVID-19 un vai šo publikāciju virsraksti atbilda to reālajam saturam. Pētījumam tika izvirzīti divi pētījuma jautājumi: 1. Kā reģionālie plašsaziņas mediji savās Facebook lapās rāmē ziņas par COVID-19? 2. Cik bieži tika izplatītas ziņas par COVID-19, kā arī kādu tematu ziņas visbiežāk tika izplatītas par COVID-19? Bakalaura darba apjoms ir 66 lappuses, tajā ir ietverti 45 attēli un 3 tabulas. Tas sastāv no 5 nodaļām, ievada, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī izmantoto informatīvo avotu saraksta un 5 pielikumiem. Veicot pētījumu, darba autore secina, ka pētāmo objektu ierakstu virsraksti Facebook atbilda to reālajam saturam 79% gadījumu. Rāmējums attieksmes/toņa ziņā tika novērots 2 plašsaziņas mediju Facebook lapās - Latgales Laiks un Neatkarīgās Tukuma Ziņas. Rāmējumu bija grūti saskatīt Valmieras Ziņas, Liepajniekiem.lv un Zemgales Ziņas izplatītajā saturā. Trīs no medijiem ar ierakstiem par COVID-19 vidēji dalījās 2 līdz 2.5 reizes dienā, un divi - vidēji 1 reizi katrā otrajā dienā. Kopskatā visbiežāk tika izplatīti ieraksti par saslimstības kumulatīvajiem rādītājiem valstī, aktuālākajiem ierobežojumiem, kā arī veselības aprūpi, ārstniecības iestādēm un vakcināciju. Atslēgas vārdi: sociālās tīklošanās vietnes, sociālie mediji, Facebook, plašsaziņas mediju saturs, reģionālie plašsaziņas mediji, COVID-19.lv-LV
dc.description.abstractANNOTATION The topic of the bachelor's thesis is "Dissemination of COVID-19 news on Latvia’s regional mass media Facebook pages". It deals with a topical issue in the field of communication, which is related to the trends in the distribution of mass media content on Facebook from November 1st, 2020 to January 31st, 2021, when various restrictions were experienced in connection with the COVID-19 pandemic. The aim of the author was to find out whether the regional mass media framed the publications about COVID-19 on their Facebook pages and whether the titles of these publications corresponded to their real content. Two research questions were raised for the study: 1. How does regional mass media frame publications about COVID-19 on their Facebook pages? 2. How often were publications about COVID-19 disseminated, and on what topics they were disseminated most frequently? The volume of the thesis is 66 pages, it contains 45 images and 3 tables. It consists of 5 chapters, an introduction, conclusions and proposals, as well as a list of information sources used and 5 annexes. During the research, the author concludes that the titles of the publications of the researched objects corresponded to their real content in 79% of cases. The frame in terms of attitude/tone was observed on 2 out of 5 mass media Facebook pages. Three of the researched objects shared news about COVID-19 an average of 2 to 2.5 times a day, and two - an average of once every other day. Records on the cumulative morbidity rates in the country, the most current restrictions, as well as health care, medical institutions and vaccination were the most frequently distributed publications. Keywords: social networking sites, social media, Facebook, mass media content, regional mass media, COVID-19.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectsociālās tīklošanās vietneslv-LV
dc.subjectsociālie medijilv-LV
dc.subjectFacebooklv-LV
dc.subjectplašsaziņas mediju saturslv-LV
dc.subjectreģionālie plašsaziņas medijilv-LV
dc.subjectCOVID-19lv-LV
dc.subjectsocial networking sitesen-UK
dc.subjectsocial mediaen-UK
dc.subjectFacebooken-UK
dc.subjectmass media contenten-UK
dc.subjectregional mass mediaen-UK
dc.subjectCOVID-19en-UK
dc.titleCOVID-19 ziņu izplatīšana Latvijas reģionālo plašsaziņas mediju Facebook lapāslv-LV
dc.title.alternativeDissemination of COVID-19 news on the Latvia’s regional mass media Facebook pagesen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.