Title: Tiešsaistes modes veikala ABOUT YOU integrētā mārketinga komunikācijas analīze
Other Titles: Online fashion store ABOUT YOU integrated marketing communication analysis
Authors: Santa Bormane
Anģelina Andrejeva
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Integrēta mārketimga komunikācija;e-komercija;tiešsaistes modes veikals;ABOUT YOU;konkurenti;Integrated marketing communication;e-commerce;online fashion shop;ABOUT YOU;competitors
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Ņemot vērā pieaugušo e-komercijas lomu Covid-19 pandēmijas apstākļos, modes nozare ir pārdzīvoji krāsa izmaiņas. Neskatoties modes preču noieta lejupslīdes tendenci, e-komercijas uzņēmumi pārdzīvoja izaugsmi, pateicoties jaunajiem tirgus apstākļiem, kurus sekmēja vairāki tirdzniecības ierobežojumi. Pētījums “Tiešsaistes modes veikala ABOUT YOU integrētā mārketinga komunikācijas analīze”, koncentrējās uz e-komercijas uzņēmuma integrētā mārketinga komunikācijas ar patērētājiem izpēti un analīzi Latvijas tirgū modes preču segmentā. Ņemot vērā Covid-19 apstākļus, krāsi mainījās ierasta tirdzniecības kārtība, pateicoties ierobežojumiem, kā arī ir vērojamas izmaiņas patērētāju uzvedībā. Mainoties ierastai preču un pakalpojumu pirkšanas un pārdošanas kārtībai, kā arī darba apstākļiem, mainījās arī patērētāju vēlmes un iespējas. Ņemot vērā, ka modes industrija pašlaik atrodas krīzē, vairāki ražotāji nevar tikt galā ar saražotu preču apjomu, jo piedāvājums krāsi pārsniedz pieprasījumu. Lai modes nozares uzņēmumi spētu pārdot saražoto produkciju, tie aktīvi īsteno integrēto mārketinga komunikāciju, lai sniegtu patērētājiem stimulu iegādāties modes preces, kā arī pārstrukturizē savu darbību, lai piesaistītu patērētājus tiešsaistes pirkumiem, līdz ar to integrētā mārketinga komunikācijas nozīme it īpaši pieauga pēdējā laikā. Šī pētījuma mērķis ir: pamatojoties uz zinātniskās literatūras analīzi un patērētāju aptauju, izstrādāt ieteikumus tiešsaistes modes veikala ABOUT YOU integrētā mārketinga komunikācijas Latvijā pilnveidošanai. Apkopojot patērētāju aptaujas rezultātus, tika secināts, ka uzņēmums joprojām izmanto novecojušas IMK koncepcijas komunikācijā ar patērētājiem, kas kavē zīmola veiktspējas attīstību, neveicina patērētāju atgriezenisko saiti, un neņem vērā patērētāju vēlmes un piedāvājumus attiecībā uz komunikāciju starp uzņēmumu un tiem. Ņemot vērā šī problēmsituācijas, tika izstrādāti ieteikumi tiešsaistes veikala ABOUT YOU integrētā mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Galvenie priekšlikumi tiešsaistes veikalam ABOUT YOU ir: Izstrādāt interaktīvu, radošu, uz klientu vērstu mūsdienīgu integrētā mārketinga komunikāciju, kas pēc iespējas vairāk rosinātu atgriezenisko saiti un diskusijas par zīmolu u tā precēm. Ieviest klientu lojalitātes programmu, lai patērētāji varētu uzkrāt bonusus, saņemt personalizētās atlaides, saņemt papildus vērtīgus piedāvājumus par kādas radošās darbības vai izaicinājuma izpildīšanas. Izmantot inovatīvās tehnoloģijas tiešsaistes veikala aprīkošanai u produktu demonstrēšanai, piemēram, virtuālo realitāti, kas spēj palielināt klātbūtnes sajūtu. Darbā apjoms ir 64. lpp, kurās ietilpst 23 attēli, 1 tabula, 37 informācijas avoti. Darbā ir 3 pielikumi.
Given the adult role of e-commerce in the Covid-19 pandemic, the fashion industry has undergone a color change. Despite the downward trend in fashion sales, e-commerce companies experienced growth due to new market conditions, fueled by a number of trade restrictions. The study “Analysis of Integrated Marketing Communication of the Online Fashion Store ABOUT YOU” focused on the research and analysis of the integrated marketing communication of consumers of the e-commerce company in the Latvian market in the fashion goods segment. Given the circumstances of Covid-19, normal trade patterns have changed dramatically due to restrictions, as well as changes in consumer behavior. As the usual ways of buying and selling goods and services, as well as working conditions changed, so did consumer preferences and opportunities. Given that the fashion industry is currently in crisis, several manufacturers are unable to cope with the volume of goods produced, as supply far exceeds demand. In order for fashion companies to be able to sell their products, they are actively implementing integrated marketing communications to give consumers an incentive to buy fashion goods, as well as restructuring their operations to attract consumers to online purchases, so the importance of integrated marketing communications has increased recently. The aim of this research is: based on the analysis of scientific literature and consumer survey, to develop recommendations for the improvement of the integrated marketing communication of the online fashion store ABOUT YOU in Latvia. Summarizing the results of the consumer survey, it was concluded that the company still uses outdated IMK concepts in communication with consumers, which hinders the development of brand performance, does not encourage consumer feedback, and does not take into account consumer expectations and offers for communication between the company and them. In view of this problem situation, recommendations were developed to improve the integrated marketing communication of the online store ABOUT YOU. The main proposals for the online store ABOUT YOU are: To develop an interactive, creative, customer-oriented modern integrated marketing communication that would stimulate feedback and discussions about the brand and its products as much as possible. Implement a customer loyalty program so that consumers can accumulate bonuses, receive personalized discounts, receive additional valuable offers for any creative activity or challenge. Use innovative technologies to equip an online store and demonstrate products, such as virtual reality, which can increase the sense of presence. The volume of the work is 64 pages, which includes 23 figures, 1 table, 37 sources of information. There are 3 appendices in the work.
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.