Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRomāns Putāns-
dc.contributor.authorKsenija Belousova-
dc.contributor.otherEiropas studiju fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of European Studiesen-UK
dc.date.accessioned2021-06-15T21:02:04Z-
dc.date.available2021-06-15T21:02:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/5081-
dc.descriptionStarptautiskais mārketings un reklāmalv-LV
dc.descriptionInternational Marketing and Advertisingen-UK
dc.descriptionVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībalv-LV
dc.descriptionManagement, Administration and Real Estate Managementen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Patērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz SIA Orkla Latvija e‑komercijas attīstību”. Darba aktualitāte ir saistīta ar faktu, ka e-komercija mūsdienu pasaulē ir viena no dinamiskāk attīstošajām ekonomikas sfērām. Izmaiņas patērētāju uzvedībā ir ietekmējušas straujo tiešsaistes tirdzniecības izaugsmi, un lielam skaitam patērētāju ir unikālas iespējas: zemas izmaksas informācijas meklēšanai, plašs preču un pakalpojumu klāsts, spēja pasūtīt preces no ārvalstīm un daudzi citi. Līdz ar to darba mērķis ir, pamatojoties uz zinātnisko literatūru, statistikas datiem un praktiskā gadījuma izpēti, identificēt patērētāju uzvedības izmaiņu ietekmi uz uzņēmuma SIA Orkla Latvija interneta tirdzniecības attīstību. Darbā tiek identificēti uzņēmuma SIA Orkla Latvija e-komercijas darbības īpatnības, veikta to izmantošanas, kā arī Latvijas patērētāju uzvedību e-komercijā analīze. Darbā tiek identificēta pilnveidošanas iespēju analīze e-komercijas SIA Orkla Latvija uzņēmuma darba uzlabošanai, veicot ekspertu interviju tika veikts pētījums par patērētāju uzvedības īpatnībām izmantojot e-komerciju. Lai īstenotu bakalaura darba uzdevumus, bakalaura darba izstrādē tiek izmantotas monogrāfiskā metode, sekundāro datu analīze, kvalitatīva metode. Darba iegūtie galvenie rezultāti ir: patērētāji arvien labprātāk preces un pakalpojumus iegādājas tiešsaistē, to ietekmēja ekonomiskie, sociālie, psiholoģiskie, personīgie un kultūras faktori. Izmaiņu patērētāju uzvedības tendenču izpratne var palīdzēt uzņēmumam pieņemt labākus lēmumus par to, kā izveidot e-komercijas vietni un kādas funkcijas tajā iekļaut, jo e-komercija ir nemitīgi augoša un arī mainīga nozare Saskaņa ar iegūtiem rezultātiem Latvijas patērētāju uzvedībā, iepērkoties tiešsaistē, izšķiroši faktori, izvēloties tiešsaistes veikalu, ir uzticama, droša un savlaicīga piegāde, cena, iespēja izmantot no mobilajam ierīcēm un norēķinu ērtums. Darba nobeigumā ir izstrādāti priekšlikumi tādi kā SIA Orkla Latvija mārketinga kampaņas veidotājiem ir jāveido vides reklāmu par e-komercijas iespēju kā banerus uz ielas, kā arī videoreklāmu, ko būs iespējams pārraidīt televīzijā; IT nodaļai jāpielāgo tiešsaistes veikala tīmekļa lapas dizains mobilajām ierīcēm, jānodrošina tiešsaistes vietnes un mobilās aplikācijas versijas arī angļu un krievu valodās (šobrīd ir tikai latviešu), loģistikas nodaļai jāveido sadarbību ar ēdienu piegādes uzņēmumiem, eksporta nodaļai jāveido sadarbību ar “HORECA” segmentu Latvijā. Bakalaura darba apjoms 65 lappuses (bez pielikumiem). Septiņu pielikumu apjoms – 19 lappuses. Darbs sastāv no ievaddaļas, kā arī sekojošām sadaļām: teorijas daļas, praktiskas daļas, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un informācijas avotu sarakstam, satur 7 tabulas, 12 attēlus, 7 pielikumus un 68 izmantotās literatūras avotus.lv-LV
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's work: "The impact of changes in consumer behavior on the development of electronic commerce SIA Orkla Latvia". The relevance of the work is since the e-commerce in the modern world is one of the most dynamically developing spheres of the economy. Changes in consumer behavior have influenced the rapid growth of online commerce and many consumers have unique opportunities: low costs of searching for information, a wide range of goods and services, the ability to order goods from abroad, and many others. Due to this the aim of the work is to determine the impact of changes in consumer behavior on the development of SIA Orkla Latvia online commerce based on scientific literature, statistical data, and practical research. The article defines the features of SIA Orkla Latvia's activities in the field of e-commerce, implements their use, and analyzes the behavior of Latvian consumers in the field of e-commerce. The article analyzes the possibilities for improving the work of the e-commerce company SIA Orkla Latvia. To implement the tasks of a bachelor's thesis, are used a monographic method, analysis of secondary data, a qualitative method. The findings reflect that e-commerce is playing a huge role in changing consumer behavior as consumers increasingly choose to buy goods and services online, driven by economic, social, psychological, personal, and cultural factors. Understanding changing trends in consumer behavior can help a company make more informed decisions about how to build an e-commerce site and what features to include, as e-commerce is an ever-growing and changing industry. When choosing an online store, you need to consider reliable, safe, and timely delivery, price, access from mobile devices and ease of payment. Upon completion of the work, proposals were developed, such as - the creators of the marketing campaign of SIA Orkla Latvija need to create outdoor advertising for e-commerce in the form of street banners, as well as video advertising that can be broadcast on television. The IT department should adapt the website design of the online store for mobile devices, provide online versions of the website in English and Russian, and the logistics department should establish cooperation with food delivery companies. The export department should establish cooperation with the HORECA segment in Latvia. The volume of the bachelor's thesis is 65 pages (without attachments). The volume of seven appendices is 19 pages. The work consists of an introductory part, as well as the following sections: theoretical part, practical part Research results, Conclusions and suggestions, references and sources of information, contains 7 tables, 12 figures, 7 applications and 68 references.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectE-komercijalv-LV
dc.subjectpatērētāju uzvedībalv-LV
dc.subjectiepirkšanās tiešsaistēlv-LV
dc.subjecte-komercijas darbības īpatnībaslv-LV
dc.subjecte-komercijas attīstībalv-LV
dc.subjectinternetslv-LV
dc.subjectSIA Orkla Latvija.lv-LV
dc.subjectE-commerceen-UK
dc.subjectconsumer behavioren-UK
dc.subjectonline storesen-UK
dc.subjecte-commerce featuresen-UK
dc.subjecte-commerce developmenten-UK
dc.subjectInterneten-UK
dc.subjectSIA Orkla Latvija.en-UK
dc.titlePatērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz SIAOrkla Latvija e komercijas attīstībulv-LV
dc.title.alternativeThe impact of changes in consumer behavior on the development of e - commerce in SIA Orkla Latvijaen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.