Title: Zīmola “Kinetics Nail Systems” konkurētspējas novērtējums
Other Titles: The evaluation of competitiveness for the brand “Kinetics Nail Systems"
Authors: Kristīne Blumfelde-Rutka
Dominika Ozoliņa
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Zīmola konkurētspēja;Brand competitiveness
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Darba nosaukums ir zīmola “Kinetics Nail Systems” konkurētspējas novērtējums. Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot zīmola konkurētspēju noteicošos faktorus kosmētikas ražošanas nozarē, veicot zīmola “Kinetics Nail Systems” konkurētspējas novērtējumu. Izvēlētā temata aktualitāte skaidrojama ar to, ka mūsdienās ir arvien mazāk elementu, pēc kuriem atšķirt preces tirgū piesātinātā preču piedāvājuma dēļ. Uzņēmumu īpašnieki pauž, ka viens no veidiem, kas ļauj uzņēmuma precei atšķirties un tikt pamanītai tirgū, ir tieši zīmols. Veiksmīgs zīmols nodrošinās uzņēmuma preces diferencēšanu, kas ļaus tai kļūt konkurētspējīgai tirgū. Zīmola “Kinetics Nail Systems” konkurētspējas novērtējums tika veikts balstoties gan uz teorijas izpēti, uzņēmuma finanšu rādītāju analīzi, kā arī ekspertu intervijās iegūto informāciju. Lai noskaidrotu zīmola vājos un spēcīgos faktorus, tiks izpētīta zīmola konkurētspējas definīcija un konkurētspēju noteicošie faktori, kā arī veiktas intervijas ar ekspertiem, lai noskaidrotu šī brīža būtiskākās tendences zīmolvedībā un kosmētikas industrijā. Darba autore šī mērķa sasniegšanai izmantoja monogrāfisko metodi, lai izpētītu zīmola un konkurētspējas definīcijas, kā arī lai noskaidrotu konkurētspēju veidojošos elementus. Tika izmantota arī sekundāro datu analīze, lai analizētu uzņēmuma “Kinetics Nail Systems” finanšu rādītājus un analizētu Eiropas kosmētikas tirgus attīstību pēdējo 5 gadu laikā. Kvalitatīvās metodes izmantošana atspoguļojās ekspertu interviju veidolā, kur tika noskaidroti šī brīža būtiskākie konkurētspējas faktori gan vispārēji, gan konkrēti kosmētikas nozarē. Gan no teorijas daļas analīzes, gan no ekspertu sniegtajām atbildēm tika noskaidroti zīmola “Kinetics Nail Systems” stiprie un vājie punkti. Vājie punkti iekļauj cilvēcīguma faktora un videi draudzīgas domāšanas trūkumu, kā arī nepietiekami komunicētas zīmola vērtības. Pie stiprajiem punktiem zīmolam tika pieskaitīta inovāciju izmantošana, asociācijas ar profesionālismu, plašais produktu klāsts un aktīva komunikācija ar patērētājiem. Balstoties no iegūtajiem secinājumiem kopā tika izvirzīti 5 priekšlikumi zīmola konkurētspējas uzlabošanai, kas galvenokārt fokusējas uz videi draudzīgas domāšanas attīstību un tās komunicēšanu, kā arī stāstījuma izveidi un zīmola virzīšanu uz Ziemeļeiropas valstu tirgiem. Kopējais darba apjoms ir 61 lappuse. Darbā ir 8 attēli, 4 tabulas un 6 pielikumi. Literatūras avotu saraksts sastāv no 48 avotiem. Atslēgas vārdi: zīmola konkurētspēja
The title of this paper is “The evaluation of competitiveness for the brand “Kinetics Nail Systems”. The aim of this research is to find out the most important factors for brand competitiveness specifically in the cosmetics industry by evaluating the competitiveness of “Kinetics Nail Systems” brand. The topicality is justified with the fact that nowadays there are less and less elements by which a consumer can tell apart products in an over saturated market supply. Company owners say that one of the best ways how it is still possible to identify a specific company’s product is with a brand. A good brand will help diversify a product and make it more competitive in the market. The evaluation of the brand “Kinetics Nail Systems” will be based on theory, the analysis of the company’s financial indicators as well as the information gained from the expert interviews. To define the strong and weak factors of the brand, the author will study the definitions of brand competitiveness and the factors that influence competitiveness of a brand. There will also be expert interviews to find out the biggest trends in branding and cosmetics industry. To achieve the stated goal the author will use monographic method to research the definitions of brand and competitiveness as well as to find out the factors that influence it. In the second chapter of the paper, the author uses secondary data analysis to analyze “Kinetics Nail Systems” financial indicators and to analyze the European cosmetics industry in the last 5 years. Qualitative method will be used for the expert interviews where the author found out the most important competitiveness factors both in general and in the cosmetics industry. Both from the analysis of the theory and from the information gained in the expert interviews, the author was able to conclude the strongest and weakest points for “Kinetics Nail Systems” brand. The weak points included the lack of humanity and environment friendly thinking as well as the lack of communicating the brands’ values to consumers. The strong points include elements like using innovations, brand associations with professionalism, wide product range and active communication with consumers. Based on the conclusions made the author stated 5 suggestions to improve the competitiveness for “Kinetics Nail Systems”, which mostly aimed at focusing more on developing an environmentally friendly way of thinking and communicating about it to consumers, creating a story about the brand and to direct the brand towards the Northern European markets. The total volume of the paper is 61 pages. The paper contains 8 images, 4 tables and 6 annexes. List of literature sources contains 48 sources. Key words: brand competitiveness
Description: Starptautiskais mārketings un reklāma
International Marketing and Advertising
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pielikums.pdfNoslēguma darba pielikums110.08 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
2.pielikums.pdfNoslēguma darba pielikums154.5 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
3.pielikums.pdfNoslēguma darba pielikums124.87 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
4.pielikums.pdfNoslēguma darba pielikums117.23 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Eiropas_studiju_fakultate_MR_2021_Dominika_Ozolina_038459.pdfBakalaura darbs719.1 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
5.pielikums.pdfNoslēguma darba pielikums123.81 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
6.pielikums.pdfNoslēguma darba pielikums124.89 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.