Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAnda Rožukalne-
dc.contributor.authorKarmena Stepanova-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2021-06-15T21:01:56Z-
dc.date.available2021-06-15T21:01:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/5057-
dc.descriptionŽurnālistikalv-LV
dc.descriptionJournalismen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractBakalaura darbs ir par kultūras žurnālistikas informācijas formātu pusaudžiem. Darbs apskata to, kādas ir tā mērķauditorijas intereses, mediju un interneta vietņu lietošanas paradumi. Darba mērķis ir radīt jaunu multimediālu projektu, kas video formātā skaidrotu kultūru un mazinātu neziņu par kādām no kultūras norisēm. Vēl, mērķis ir parādīt, ka interesēties par kultūru un piedalīties tās notikumos ir moderni. Bakalaura darba teorijas daļā aplūko mediju lietojum apmierinājuma teoriju, kultūras un jauniešu attiecības, mediju lietojumu jauniešu vidē, esošos kultūras žurnālistikas raidījumus, Latvijā radītu saturu vietnē “YouTube” un multimediālā satura formātus. Otrā bakalaura daļa sastāv no fokusgrupas diskusijas rezultātiem un radošā darba koncepcijas.lv-LV
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis is about the format of cultural journal information meant for adolescents. The bachelor’s thesis examines the interests of its target audience and its media and internet habits. The target of the work is to create a new multimedia project that explains culture suing video format and aims to reduce uncertainty about some of the cultural events in Latvia. Another goal of the works is to show that it is trendy to be interested in culture. The bachelor’s thesis consists of a theory review, the relationship between culture and youth, a look at existing cultural journalism shows and content that has been created by Latvian “YouTube” bloggers. The second part of the work consists of the results of the focus group discussion and the concept of the creative work that has been done.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectZ paaudzelv-LV
dc.subjectkultūras informācijas formātslv-LV
dc.subjectkultūras žurnālistikalv-LV
dc.subjectmasu medijilv-LV
dc.subjectdigitālie medijilv-LV
dc.subjectsociālās tīklošanas vietneslv-LV
dc.subjectmileniāļilv-LV
dc.subjectYouTubelv-LV
dc.subjectLatvijas Televīzijalv-LV
dc.subjectsabiedriskie medijilv-LV
dc.subjectLatvijas Radiolv-LV
dc.subjectkultūras raidījumilv-LV
dc.subjectGeneration Zen-UK
dc.subjectculture journalismen-UK
dc.subjectmass mediaen-UK
dc.subjectdigital mediaen-UK
dc.subjectsocial mediaen-UK
dc.subjectmillenialsen-UK
dc.subjectYouTubeen-UK
dc.subjectLatvian Televisionen-UK
dc.subjectpublic broadcasting servicesen-UK
dc.subjectLatvian Radioen-UK
dc.titleKultūras žurnālistikas sniegtās informācijas formāts pusaudžiem.lv-LV
dc.title.alternativeCulture journalism and its form of media for adolescents.en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.