Title: Multimediāls video stāsts – Uzņēmums “Tattoo Frequency”
Other Titles: Multimedia video story – Company “Tattoo Frequency”
Authors: Alnis Stakle
Reinis Šiballo
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: Multimediji;videoklips;video stāsts;mediju iedarbība;auditorijas piesaistīšana;Multimedia;video;video story telling;audience targeting
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darbs Multimediāls video stāsts - Uzņēmums “Tattoo Frequency”. Multimedia video story – Company “Tattoo Frequency” sniedz informāciju par tetovēšanas kultūras attīstību un tendencēm Latvijā, kā arī iepazīstina ar uzņēmuma darbību, telpām un darbiniekiem. Veidojot multimediālu video, uzmanība tika vērsta uz dažādu multivides elementu – audio, video, teksta un attēlu- apvienošanu, lai radītu loģisku un skatītājiem uztveramu stāstu. Balstoties uz informāciju, ka kopš 2017. gada uzņēmums savās sociālo mediju platformās ir publicējis vienveidīgu attēlu un teksta formāta saturu, videoklipa izstrāde palīdzēs uzņēmumam izveidot ciešāku saikni ar klientu, sasniegt jaunu auditoriju un konkurēt ar citiem šīs nozares uzņēmumiem. Multimediāla video stāstu var veidot viens individuāls cilvēks, veicot vairākus uzdevumus – interviju sagatavošanu, producēšanu un video apstrādi. Multimediju satura mērķis ir ietekmēt un attīstīt cilvēku domāšanas darbības centrus. Video stāsta galvenais uzdevums ir izklaidēt auditoriju, sniedzot vizuālu saturu, kas izglīto un iepazīstina ar uzņēmumu kā atsaucīgu profesionāļu komandu, kas, attīstot savu darbību gadu gaitā, iemanto statusu kā viens no kvalitatīvākajiem tetovēšanas saloniem Latvijā. Videoklips ieskicē aktuālās tetovēšanas tendences, atspoguļo vidi, kura valda tetovēšanas , un sniedz padomus, ko apdomāt pirms tetovējuma izveides. Lai izveidotu loģisku un vizuāli piesaistošu videoklipu, tika veikta uzņēmuma īpašnieka un stāsta galvenā varoņa Māra Pavlovska personīgo video un attēlu arhīvu izpēte, papildinot video stāstu ar informatīvajiem materiāliem. Teorijas par multimediju iezīmēm un multimediāla satura veidošanu palīdzēja veidot stāsta radošo koncepciju. Darba teorētiskajā daļā aprakstītas multimediju teorijas, sociālo mediju platformu izvēle un mērķauditorijas sasniegšana. Radošās koncepcijas daļā sniegts detalizēts un padziļināts multimediālā video stāsta izveides process un akcentētas tā iezīmes. Lai iegūtu objektīvu un pamatotu informāciju par tetovēšanas kultūru un uzņēmuma “Tattoo Frequency” darbību, veiktas daļēji strukturētas intervijas ar diviem tetovēšanas sfēras speciālistiem – uzņēmuma īpašnieku un darbinieku.
Bachelor's thesis Multimedia Video Story - Tattoo Frequency Enterprise. Multimedia video story Tattoo Frequency provides information about the development and trends of tattoo culture in Latvia, and introduces the company's activities, premises and employees. When creating a multimedia video, the focus was on combining various multimedia elements: audio, video, text and images - to create a logical and viewable story. Based on information that the enterprise has published uniform image and text content on its social media platforms since 2017, video development can help the enterprise to connect more closely with the customer, reach a new audience and successfully compete with other enterprises in the industry. A multimedia video story can be created by one individual person, performing several tasks - interview preparation, production and video processing. The aim of multimedia content is to influence and develop the human thinking centres. The main task of the video story is to entertain the audience by providing visual content that educates and introduces the enterprise as a responsive team of professionals, which by developing their activities over the years acquires the status of one of the highest quality tattoo studios in Latvia. The video outlines current tattoo trends, reflects the environment in the tattoo studio, and provides tips to consider before creating a tattoo. To create a logical and visually appealing video, a research of personal video and image archives of the enterprise owner and the main character of the story, Maris Pavlovskis, was carried out, supplementing the video story with informative materials. Theories about the features of multimedia and the creation of multimedia content helped to shape the creative concept of the story The theoretical part of the thesis describes multimedia theories, the choice of social media platforms and reaching the target audience. The part of the creative concept provides a detailed in-depth process of creating a multimedia video story and emphasizes its features. To obtain objective and substantiated information about the tattoo culture and the activities of Tattoo Frequency, semi-structured interviews were conducted with two experts in the field of tattooing - the owner and the employee of the enterprise.
Description: Multimediju komunikācija
Multimedia Communication
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_KF_MK_Reinis_Šiballo_pielikums.pdfNoslēguma darba pielikums117.56 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Komunikacijas_fakultate_MK_2021_Reinis_Siballo_038840.pdfBakalaura darbs459.19 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.