Title: Partiju apvienības "Visu Latvijai!" – "Tēvzemei un Brīvībai/LNNK, Latvijas Reģionu Apvienība" politiskā komunikācija Rīgas domes 2020. gada ārkārtas vēlēšanās".
Other Titles: Party union "Visu Latvijai!" – "Tēvzemei un Brīvībai/LNNK, Latvijas Reģionu Apvienība" political communication at the Riga City Council extraordinary elections 2020.
Authors: Ilga Kreituse
Laura Spurķe
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: politiskā komunikācija; politiskā partija; sociālie mediji; Facebook; pozicionējuma teorija.;political communication; political party; social media; Facebook; positioning theory.
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: 21. gadsimts tiek dēvēts par digitalizācijas laikmetu ,tādēļ arī politiskā komunikācija un tās procesi ir daļa no šī mainīgā perioda. Tieši sociālo mediju loma politiskajā komunikācijā paliek arvien nozīmīgāka. Bakalaura darba tēma ir Partiju apvienības "Visu Latvijai!"—"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK”, “Latvijas Reģionu Apvienība" politiskā komunikācija Rīgas domes 2020. gada ārkārtas vēlēšanās". Darba mērķis ir izpētīt kādus pozicionēšanas veidus savā politiskajā komunikācijā sociālajā tīmeklī Facebook izmantoja Partiju apvienība "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK, Latvijas Reģionu apvienība” Rīgas domes 2020. gada ārkārtas vēlēšanās” Lai sasniegtu darba mērķi, teorētiskā daļa tiek balstīta uz politiskās komunikācijas un pozicionējuma teorijām. Par pētījuma metodoloģiju ir izvēlētas divas metodes- daļēji strukturētas intervijas, kā arī kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze. Darbs sastāv no teorētiskās un metodoloģiskās daļas. Bakalaura pirmā daļa pēta politiskās komunikācijas teorētiskās nostādnes gan sociālo mediju, gan digitalizācijas sfērā, kā arī pozicionējuma teorijas nozīmi un aspektus. Bakalaura otrā daļa sniedz ieskatu partijas ideoloģijā, kā arī apraksta pētījumā izmantotās metodes. Trešajā daļā tiek veikts kontentanalīzes un interviju apkopojums, vērtējot partijas kampaņu un komunikāciju. Darba noslēgumā tiek veikti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Savā priekšvēlēšanu komunikācijā partiju apvienība pozicionēja sevi stratēģiski, liekot uzsvaru uz vērtībām, solījumiem un komunikāciju ar vēlētājiem. Bakalaura darbs apjoms ir 65 lapas, iekļaujot astoņus attēlus. Tā tapšanā izmantotas 59 literatūras vienības un pielikumā pievienotas trīs vienības. Atslēgas vārdi: politiskā komunikācija; politiskā partija; sociālie mediji; Facebook; pozicionējuma teorija.
The 21st century is called the digital era, so political communication and its processes are part of this changing time. The role of social media remains more and more important in political communication. Theme of the bachelor's thesis is “Party union "Visu Latvijai!"—"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK, Latvijas Reģionu Apvienība" political communication in the Riga City Council's extraordinary elections in 2020 “. The aim is to to find out what types of positioning in its political communication in social network Facebook used the party union “"Visu Latvijai!"—"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK, Latvijas Reģionu Apvienība" in the Riga City Council 2020 extraordinary elections. To achieve the goal of work, the theoretical part is based on political communication and positioning theories. Two methods have been chosen as the research methodology - semi-structured interviews, as well as qualitative and quantitative content analysis. The work consists of theoretical and methodological parts. The first part of the bachelor examines the theoretical guidelines for political communication is both social media and digital fields, as well as the importance and aspects of positioning theory. The second part of the bachelor gives an insight into party’s ideology as well as describes the methods used in the study. In the third part, a summary of content analysis and interviews is performed, evaluating the party's campaign and communication. At the end of the work, conclusions are made and recommendations are given. In its pre-election communication, the party association positioned itself strategically, with an emphasis on values, promises and communication with voters. The bachelor's thesis consists of 65 pages, including eight images. 59 literature items were used in its creation and three items were added in the appendix. Keywords: political communication; political party; social media; Facebook; positioning theory.
Description: Sabiedriskās attiecības
Public Relations
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pielikums.docxNoslēguma darba pielikums41.53 kBUnknownView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Komunikacijas_fakultate_SA_2021_Laura_Spurke_038789.pdfBakalaura darbs970.19 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.