Title: Korporatīvā sociālā atbildība: fonda “4finance Labie darbi" ietekme uz uzņēmuma AS "4finance" reputāciju
Other Titles: Corporate Social Responsibility: the impact of the fund "4finance Labie darbi" on the reputation of the company AS “4finance"
Authors: Vineta Savicka
Anastasija Audrupe
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: Korporatīvā sociālā atbildība;reputācija;nebanku kredītdevēju sfēra;“4finance”;“4finance Labie Darbi”;fonds.;Corporate social responsibility;reputation;non-bank lending sphere;"4finance”;"4finance Labie Darbi";foundation.
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darba tēma ir “Korporatīvā sociālā atbildība: fonda “4finance Labie darbi” ietekme uz uzņēmuma AS “4finance” rерutāсiju. Bakalaura darba mērķis ir – noskaidrot, kā fonda “4finance Labie Darbi” publicitāte medijos ietekmēja uzņēmuma AS “4finance” reputāciju. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām. Pirmajā daļā tika apskatīta bakalaura darba teorētiskā bāze par korporatīvo sociālo atbildību, atbildīgu mārketinga komunikāciju, kā arī tika apskatīti reputācijas aspekti un kritēriji un rāmējuma teorija, izmantojot vairāku autoru piedāvātās definīcijas. Bakalaura darba otrajā daļā ir situācijas apraksts, kur darba autore sniedz pārskatu par nebanku kredītdevēju sfēru Latvijā, cilvēku attieksmi pret to, kā arī tiek apsvērti aspekti, kas saistīti ar uzņēmuma AS “4finance” un fonda “4finance Labie Darbi” darbību, dibināšanu, reputāciju. Tiek aplūkotas darbā izmantotās metodes: strukturēta intervija, aptauja un kvantitatīvā kontenanalīze. Kvantitatīvā kontentanalīze tika izmantota, lai ar portāla “Station” palīdzību izpētītu dažādas publikācijas plašsaziņas līdzekļos, kuros tika minēts fonds “4finance Labie Darbi” un uzņēmums AS “4finance”. Aptauja tika izmantota ar mērķi uzzināt viedokli par fonda “4finance Labie Darbi” ietekmi uz uzņēmuma AS “4finance” reputāciju no respondentiem, kas ir bijuši uzņēmuma klienti, kā arī uzzināt to personu viedokli, kas nav bijuši kompānijas klienti, un par to, vai meitas fondi varētu ietekmēt mātes uzņēmuma reputāciju. Strukturētā intervija ļāva noskaidrot, kāpēc tika nodibināts fonds “4finance Labie Darbi” un kā tas ietekmē uzņēmuma AS “4finance” reputāciju, kā arī kādu lomu tas ieņem uzņēmuma dzīvē. Bakalaura trešajā daļā tiek aprakstīti iegūtie rezultāti. Savukārt ceturtajā daļā tiek izvirzīti secinājumi un priekšlikumi. Padziļinātākai tēmas analīzei būtu nepieciešams to skatīt plašākā kontekstā, detalizētāk un vairāk analizējot informāciju par AS “4finance” produktiem, sponsorēšanas programmu, kā arī veikt fokuss grupas interviju, kurā tiktu iekļauti cilvēki, kuri ir AS “4finance” klienti, gan tie, kuri piedalās fonda “4finance Labie Darbi” darbībā.
The topic of the Bachelor's work is “Corporate Social Responsibility: the impact of the found “4finance Labie Darbi” on the reputation of the company AS “4finance”. The purpose of the Bachelor's work is to find out how the publicity of the fund “4finance Labie Darbi” in the media affected the reputation of the company AS “4finance”. The Bachelor's work consists of four parts. The first part dealt with the theoretical basis of the Bachelor's work on corporate social responsibility, responsible marketing communications, as well as dealt with aspects and criteria of reputation and framing theory using definitions offered by several authors. In the second part of the Bachelor's work there is a description of the situation, where the author of the work gives an overview of the sphere of non-bank credit providers in Latvia, the attitude of people towards it, as well as the aspects related to the activities, establishment, reputation of AS “4finance” and fund “4finance Labie Darbi”. The methods used in the work are considered: structured interview, survey and quantitative contenanalysis. Quantitative contentanalysis was used to study various publications in the media with the help of the portal “Station”, which mentioned the fund “4finance Labie Darbi” and the company AS “4finance”. The survey was used with the aim to find out people opinion about the impact of the fund “4finance Labie Darbi” on the reputation of the company “4finance” from respondents who have been clients of the company, as well as to find out the opinion of those who have not been clients of the company and whether subsidiary funds could affect the reputation of the parent company. The structured interview allowed to find out why the foundation “4finance Labie Darbi” was established and how it affects the reputation of the company AS “4finance”, as well as what role it plays in the life of the company. In the third part of the Bachelor’s work, the results obtained are described. In turn, in the fourth part, conclusions and proposals are put forward. For more in-depth analysis of the topic, it would be necessary to view it in a broader context, more detailed and more analysis of information about AS “4finance” products, sponsorship program, as well as to conduct a focus group interview, which would include people who are clients of company and those who participate in the activities of the fund “4finance Labie Darbi”.
Description: Sabiedriskās attiecības
Public Relations
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_KF_SA_Audrupe_Anastasija_Pielikumi.pdfNoslēguma darba pielikums737.18 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Komunikacijas_fakultate_SA_2021_Anastasija_Audrupe_028243.pdfBakalaura darbs2.34 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.