Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAgnese Strazda-
dc.contributor.authorAgnese Stūre-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2021-06-14T21:07:15Z-
dc.date.available2021-06-14T21:07:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.rsu.lv/jspui/handle/123456789/4991-
dc.descriptionSabiedriskās attiecībaslv-LV
dc.descriptionPublic Relationsen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractCovid-19 vīruss strauji izplatās visā pasaulē. Šī vīrusa pandēmija tiek dēvēta par "vissmagāko sabiedrības veselības krīzi paaudzes laikā". Uzņēmumiem šādās krīzes situācijās ir jāatbild par savu darbinieku labklājību, vienlaikus pārdomājot, kā strādāt un pārdzīvot šo krīzi. Strādājot krīzes situācijā, darbinieki meklē skaidru informāciju un vadlīnijas, kā rīkoties. Ja uzņēmuma darbinieki operatīvi netiek nodrošināti ar informāciju, darbavietā var izplatīties nepareiza informācija, kas liek darbiniekiem justies stresā un nedrošībā. Pamatojoties uz aktualitāti tika izstrādāts bakalaura darb, ar nosaukumu: Uzņēmuma Apranga Group iekšējās komunikācijas analīze vīrusa Covid-19 ietekmes kontekstā. Izstrādātā bakalaura darba pētījumā uzmanība pievērsta organizācijas iekšējās komunikācijas efektivitātes izpētei Covid-19 pandēmijas laikā un pētīts, kā vadītāji iesaistīja savus darbiniekus krīzes laikā. Šim nolūkam tiek definēti komunikācijas jēdzieni un izpētītas esošās teorijas, kas saistītas ar iekšējo komunikāciju, iekšējo krīzes vadību, krīzes komunikāciju un darbinieku iesaistīšanu. Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma Apranga Group iekšējo komunikāciju vīrusa Covid-19 pandēmijas laikā un novērtēt tās efektivitāti, balstoties uz pētījumā iegūtajiem datiem. Darbā tiek izmantotas sekojošas pētījuma metodes - fokusgrupa ar uzņēmuma darbiniekiem un daļēji strukturēta intervija. Pēc pētījuma veikšanas tika izstrādāti priekšlikumi, kā uzņēmumā uzlabot iekšējās komunikācijas efektivitāti. Rezultātā tiek apstiprināta iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmumā krīzes situācijās. Krīzes laikā iekšējā komunikācija ir funkcija, kas notur uzņēmumu kopā. Operatīva, precīza un efektīva saziņa ir ļoti svarīga, risinot ar šī vīrusa uzliesmojumu saistītās problēmas. Rezultāti liecina, ka pētītā uzņēmuma darbinieki bija apmierināti ar to, kā uzņēmuma vadība nodrošināja iekšējo komunikāciju pandēmijas laikā. Pētījumi par iekšējo komunikāciju ir svarīgi pandēmijas kontekstā, jo tie risina mūsdienu pasaulē vēl nebijušu krīzes komunikācijas problēmu. Efektīva komunikācija sabiedrībai ir būtiska, lai nodrošinātu uzņēmumu panākumus, samazinātu to negatīvo ietekmi uz ekonomiku un aizsargātu cilvēku veselību. Komunikācijas zinātnē šādi pētījumi ir nepieciešami, lai izstrādātu priekšlikumus, kas uzņēmumu iekšējo komunikāciju krīzes laikā padarītu pēc iespējas efektīvāku. Pētījuma secinājumi un izstrādātie priekšlikumi var kalpot kā ieteikumi šim un citiem līdzīgiem uzņēmumiem.lv-LV
dc.description.abstractCovid-19 virus is spreading rapidly around the world. This pandemic is being described as "the worst public health crisis in a generation". In such crisis situations, companies must take responsibility for the well-being of their employees, while rethinking how to work and survive this crisis. When working in a crisis situation, employees look for clear information and guidance on how to act. If company employees are not provided with information promptly, misinformation can spread in the workplace, leaving employees feeling stressed and insecure. Based on the topicality, a bachelor thesis was developed entitled: Analysis of the internal communication of the Apranga Group in the context of the impact of the Covid-19 virus. The research for the bachelor thesis focused on the effectiveness of internal communication within the organisation during the Covid-19 pandemic and explored how managers engaged their employees during the crisis. To this end, communication concepts are defined and existing theories related to internal communication, internal crisis management, crisis communication and employee engagement are explored. The aim of this paper is to investigate the internal communication of the Apranga Group during the Covid-19 pandemic and to assess its effectiveness based on the data collected in the study. The following research methods are used: focus group with company employees and semi-structured interview. After the research, proposals were developed to improve the effectiveness of internal communication in the company. As a result, the importance of internal communication in a company in crisis situations is confirmed. In times of crisis, internal communication is the function that holds the company together. Prompt, accurate and effective communication is crucial in dealing with this outbreak. The results show that the employees of the company studied were satisfied with the way internal communication was handled by the management during the pandemic. Research on internal communication is important in the context of a pandemic because it addresses the unprecedented problem of crisis communication in the modern world. Effective communication to the public is essential to ensure the success of companies, reduce their negative impact on the economy and protect human health. In communication science, such research is needed to develop proposals to make intra-company communication as effective as possible in times of crisis. The conclusions of the study and the proposals developed can serve as recommendations for this and other similar companies.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectIekšējā komunikācijalv-LV
dc.subjectkrīzes komunikācijalv-LV
dc.subjectiekšējā krīzes komunikācijalv-LV
dc.subjectInternal communicationen-UK
dc.subjectcrisis communicationen-UK
dc.subjectinternal crisis communicationen-UK
dc.titleUzņēmuma “Apranga Group” iekšējās komunikācijas analīze vīrusa Covid-19 ietekmes kontekstālv-LV
dc.title.alternativeAnalysis of internal communication of Apranga Group in the context of the effects of Covid-19en-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Komunikacijas_fakultate_SA_2021_Agnese_Sture_038809.pdfBakalaura darbs702.12 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
2021_KF_SA_Stūre_Agnese_Pielikums.pdfNoslēguma darba pielikums127.25 kBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.