Title: A/S “Primero Finance” iekšējā digitālā izdevuma koncepcijas izstrāde. Radošais darbs
Other Titles: Concept development of internal digital newsletter in corporation “Primero Finance”. Creative study
Authors: Agnese Strazda
Ilvija Martinova
Komunikācijas fakultāte
Faculty of Communications
Keywords: iekšējā komunikācija;iekšējais digitālais izdevums;radošais darbs;internal communication;internal digital newsletter;creative study
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Šī bakalaura darba nosaukums ir “A/S Primero Finance iekšējā digitālā izdevuma koncepcijas izstrāde. Radošais darbs”, kura ietvaros tiek realizēts pilotpētījums un radošā koncepcija, lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi: Izstrādāt A/S Primero Finance iekšējā digitālā izdevuma satura koncepciju. Darba pētāmais jautājums: Kā ar iekšējā digitālā izdevuma izveidi ir iespējams uzlabot A/S Primero Finance iekšējās komunikācijas problēmu? Darba teorētiskajā daļā tiek skaidrots iekšējās komunikācijas jēdziens, kā arī šī procesa loma organizācijā. Tāpat teorētisko ietvaru sastāda apkopojums par iekšējās komunikācijas virzieniem, formām un kanāliem, kā arī sociologu Maksa Vebnera un Stenlija Dīca teorijas par komunikācijas veidošanu organizācijā. Teorētiskās daļas noslēgumā tiek apskatīta korporatīvo izdevumu veidošanas pamatprincipi organizācijā. Lai sasniegtu bakalaura darbā izvirzīto mērķi, darba autore izmanto radošās koncepcijas pieeju, kā arī tādas pētnieciskās metodes kā aptauja un daļēji strukturētas intervijas. Autore veic aptauju A/S Primero Finance darbinieku vidū, lai noskaidrotu to viedokli par uzņēmuma iekšējo komunikāciju un iekšējā izdevuma izveidi. Balstoties uz darbinieku viedokli un ieteikumiem, kā arī, konstatējot esošās iekšējās komunikācijas problēmas uzņēmumā, autore izstrādā iekšējā izdevuma satura koncepciju, kā arī piedāvā savu izdevuma vizuālo risinājumu. Bakalaura darba autores izstrādāto iekšējā izdevuma koncepcijas atbilstību uzņēmumam vērtē divi komunikācijas eksperti – A/S Primero Finance mārketinga un komunikācijas daļas vadītāja, kā arī neatkarīga eksperte, “Luminor” bankas iekšējās komunikācijas daļas vadītāja. Balsoties uz izstrādāto darbu, noslēgumā tiek izvirzīti bakalaura darba autores secinājumi, kā arī priekšlikumi koncepcijas realizēšanai un uzlabošanai nākotnē. Bakalaura darba struktūra: Darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Darbam ir 69 lapaspuses, 25 attēli, 2 tabulas un 16 pielikumi. Izmantoto informācjas avotu kopskaits ir 48 vienības.
The title of this bachelor's thesis is “Concept development of internal digital newsletter in corporation Primero Finance. Creative study”, within the framework of which a pilot study and creative concept is implemented to achieve the goal of the work: To develop the content concept of internal digital newsletter in corporation Primero Finance. Research question: How can the internal communication problem of organization Primero Finance be improved by creating an internal digital newsletter? The theoretical part of the work explains the concept of internal communication, as well as the role of this process in the organization. The theoretical framework is also composed of a summary of the directions, forms and channels of internal communication, as well as the theories of sociologists Max Webner and Stanley Dick are included. The basic principles of corporate expenses in the organization are considered at the end of the theoretical part. In order to achieve the goal set in the bachelor's thesis, the author uses a creative concept approach, as well as such research methods as a survey and semi-structured interviews. The author conducts a survey among the employees of A / S Primero Finance in order to find out their opinion on the company's internal communication and the creation of an internal publication. Based on the opinion and recommendations of the employees, as well as identifying the existing internal communication problems in the company, the author develops the concept of the content of the internal publication, as well as offers his own visual solution of the publication. The compliance of the internal edition concept developed by the author of the bachelor's thesis for the company is assessed by two communication experts - the head of the marketing and communication department of A / S Primero Finance, as well as an independent expert, the head of the internal communication department of Luminor Bank. Based on the developed work, the conclusions of the author of the bachelor's thesis are put forward, as well as proposals for the implementation and improvement of the concept in the future. Structure of the bachelor's thesis: The thesis is written in Latvian. The work has 69 pages, 25 figures, 2 tables and 16 attachments. The total number of information sources used is 48 units.
Description: Sabiedriskās attiecības
Public Relations
Informācijas un komunikācijas zinātnes
Information and Communication Sciences
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_KF_SA_Martinova_Ilvija_PIELIKUMI.pdfNoslēguma darba pielikums1.63 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked
Komunikacijas_fakultate_SA_2021_Ilvija_Martinova_039835.pdfBakalaura darbs1.13 MBAdobe PDFView/Open    Request a copyopen_acces_locked


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.