Title: Uzņēmuma airBaltic krīzes komunikācija sociālajos tīklos
Other Titles: airBaltic crisis communication in social media
Authors: Ieva Kalve
Glorija Peceviča
Eiropas studiju fakultāte
Faculty of European Studies
Keywords: Krīzes komunikācija;COVID-19 krīze;sociālie tīkli;airBaltic;uzņēmums;klienti;pasažieri.;Crisis communication;COVID-19 crisis;social media;airBaltic;company;clients;passengers.
Issue Date: 2021
Publisher: Rīgas Stradiņa universitāte
Rīga Stradiņš University
Abstract: Bakalaura darbs “Uzņēmuma airBaltic krīzes komunikācija sociālajos tīklos”, Rīga – 56 lpp. Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un empīrisko datu analīzi, izstrādāt ieteikumus krīzes komunikācijas uzlabošanai sociālajos tīklos airBaltic uzņēmumam. Pētījuma temata aktualitāte ir saistīta ar to, ka pаšreizējā koronavīrusa pаndēmijas izrаisītā globālā krīze jau ir paspējusi pārveidoties par ekonomisku, kas dаudziem uzņēmumiem rаda izaicinājumu. Sociālie tīkli ir kļuvuši par pārāk nozīmīgiem stаrppersonu komunikācijas kаnāliem sabiedrībā, it īpaši šīs situācijas kontekstā sociālаjiem tīkliem ir svаrīga lomа saziņā starp patērētāju un piegādātāju. Tiek uzskatīts, ka jebkurа ekonomikаs un finanšu krīze tieši ietekmē gаn iedzīvotāju pirktspēju, gan patērētāju uzvedību kopumā. Krīzes laikā uzņēmumi parаsti rūpīgi pārdomā mērķus, kuru sаsniegšanai tiks izlietoti viņu aktīvi. Krīzes laikā sаziņai jābūt pastāvīgai vai pat jāpalielina, lai gan mārketingа un komunikāciju nodaļas sаskaras ar kļūdainu budžeta sаbrukumu. Sociālie tīkli vаr būt spēcīgs līdzeklis krīzes komunikācijā, ja orgаnizācijas var iemācīties to iekļaut un veiksmīgi izmаntot. Darbs sastāv no trim nodaļām. Darba pirmā nodaļa ir veltīta krīzes komunikācijas kopējam un detalizētam pārskatam, tāpēc tika izmantota monogrāfiskā pētījuma metode. Darba otrajā daļā tika izpētīta Starptautiskā uzņēmuma airBaltic krīzes komunikācijas darbība, izmantojot divas pētījuma metodes - sekundāro datu analīzes metode un loģiski – konstruktīvā analīzes metode. Trešajā nodaļā tika analizēta airBaltic krīzes komunikācija sociālajos tīklos, pamatojoties uz publicētu informāciju uzņēmuma oficiālajos profilos un mājaslapā. Papildus tam, tika izmantota anketēšanas metode, lai saprastu patērētāju apmierinātību ar aviokompānijas airBaltic krīzes komunikāciju sociālajos tīklos. Kā rezultātā, balstītos uz iegūtajiem datiem, tika izstrādāti ieteikumi krīzes komunikācijas uzlabošanai. Darbā iekļautas: 4 tabulas, 21 attēls un 1 pielikums. Darba pētījumam tika izmantoti 55 literatūras avoti.
Bachelor's thesis "airBaltic crisis communication in social media", Riga - 56 p. The aim of the work is to develop recommendations for the improvement of crisis communication on social media for airBaltic based on theoretical findings and analysis of empirical data. The topicality of the research topic is related to the fact that the current global crisis caused by the coronavirus pandemic has already managed to transform into an economic one, which is a challenge for many companies. Social media have become too important channels of interpersonal communication in society, especially in the context of this situation, social networks play an important role in communication between the consumer and the supplier. Any economic and financial crisis is considered to have a direct impact on both the purchasing power of the population and consumer behavior in general. In times of crisis, companies usually think carefully about the goals for which their assets will be used. During a crisis, communication must be constant or even increased, even though marketing and communications departments are facing a flawed budget collapse. Social media can be a powerful tool in crisis communication if organizations can learn to incorporate and use them successfully. The work consists of three parts. The first part is devoted to a general and detailed overview of crisis communication, that’s why was used the method of monographic research. In the second part of the work, the crisis communication activities of the international company airBaltic were studied using two research methods - the secondary data analysis method and the logical - constructive analysis method. The third part analyzed airBaltic crisis communication on social media based on information published on the company's official profiles and website. In addition, a survey method was used to understand consumer satisfaction with airBaltic crisis communication on social networks. As a result, based on the obtained data, recommendations for improving crisis communication were developed. The bachelor thesis includes: 4 tables, 21 figures and 1 appendix. There were used 55 literature sources.
Description: Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika
International Business and Sustainable Economy
Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Management, Administration and Real Estate Management
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.