Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIlva Skulte-
dc.contributor.authorEgita Garā-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2020-08-14T08:50:05Z-
dc.date.available2020-08-14T08:50:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1660-
dc.descriptionMultimediju komunikācijalv-LV
dc.descriptionMultimedia Communicationen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractBakalaura darbs "Medību atspoguļojums sociālā medija Facebook komunikācijā" veidots kā pētnieciskais darbs. Pētījuma galvenais mērķis ir vērst uzmanību uz ievietoto saturu Facebook sociālajā medijā par tēmu medības kā arī lietotāju reaģēšanu. Pētījuma uzdevumi: aplūkot teorētisko literatūras bāzi par medniecību, sociālajiem medijiem, fotogrāfiju kā komunikācijas iespēju, atbildību par ievietoto saturu, ievākt datus, analizēt un izdarīt secinājumus no rezultātiem. Pētnieciskajā darbā tiek iegūti kvantitatīvie dati pēc konkrētā atslēgas vārda "medības", tad atlasot katru piekto fotoattēlu un iekļaujot to kodu tabulā, pēc tam atzīmējot atbilstību katram fotoattēlam pēc izveidotās kodu kategorijas. Kopā ievākto fotoattēlu skaits ir 203. Papildus tiek veikta datu iegūšana arī kvalitatīvi izpētot piecus fotoattēlus, kas analizēti balstoties uz semiotiku. Sociālā medija Facebook ievietotais saturs tēmā medības ir vērsts visvairāk uz dzīvnieku attēlošanu un lielākajai lietotāju daļai, kas reaģējusi uz fotoattēliem, saturs ir pieņemams. Pētniecības darba apjoms ir 77 lapas, darbā izmantots 41 avots un tas sastāv no 3 pielikumiem.lv-LV
dc.description.abstractThe Bachelor`s thesis "Display of Hunting in social media Facebook communication" is designed as a research work. The main goal of the study is to draw attention to the content posted on Facebook social media on the topic of hunting as well as user response to it. Tasks of the research: to look at the theoretical literature based on hunting, social media, photography as a communication opportunity, responsibility for the content, to collect data, to analyze and draw conclusions from the results. In the research work, quantitative data is obtained to specific keyword "hunting", then selecting every fifth photo and including it in the code table, then marking the correspondence for each photo according to the created code category. The total number of photos collected is 203. In addition, data also obtained by qualitatively examining five photos, which are analyzed on the basis of semiotics. Social media the content posted on Facebook in the topic of hunting is mostly focused on depicting animals, and for the majority of users who have responded to photos, the content is acceptable. The amount of the research work is 77 pages, 41 sources are used in the work and it consists of 3 attachments.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.subjectAtslēgas vārdi: medībaslv-LV
dc.subjectmednieku atbildībalv-LV
dc.subjectsociālie medijilv-LV
dc.subjectfotogrāfijas analīzelv-LV
dc.subjectreaģēšana uz attēlu.lv-LV
dc.subjectKeywords: huntingen-UK
dc.subjecthunters` responsibilityen-UK
dc.subjectsocial mediaen-UK
dc.subjectphoto analysisen-UK
dc.subjectimage response.en-UK
dc.titleMedību atspoguļojums sociālā medija Facebook komunikācijālv-LV
dc.title.alternativeDisplay of hunting in social media facebook communicationen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi

Files in This Item:


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.