Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRuta Siliņa-
dc.contributor.authorLīva Madara Bērziņa-
dc.contributor.otherKomunikācijas fakultātelv-LV
dc.contributor.otherFaculty of Communicationsen-UK
dc.date.accessioned2020-08-14T08:50:02Z-
dc.date.available2020-08-14T08:50:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1645-
dc.descriptionSabiedriskās attiecībaslv-LV
dc.descriptionPublic Relationsen-UK
dc.descriptionInformācijas un komunikācijas zinātneslv-LV
dc.descriptionInformation and Communication Sciencesen-UK
dc.description.abstractBakalaura darba “Uzņēmumu “Amoralle”, “CooCulte,” “Siluets” un “Butterfly” mārketinga komunikācijas stratēģijas sociālajā medijā Instagram “ mērķis ir noskaidrot, kādas ir uzņēmumu mārketinga komunikācijas stratēģijas sociālajā medijā Instagram. Izstrādāt ieteikumus sociālo mediju mārketinga komunikācijas pielietojumam sociālā medija vietnē Instagram pētāmajiem uzņēmumiem. Bakalaura darbs veidots trīs daļās, pirmajā daļā aplūkotas teorētiskās nostādnes par mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem, sociālo mediju mārketingu, sociāli mediju Instagram kā mārketinga komunikācijas kanālu un uzņēmuma mērķauditorijas noteikšanu un uzvedības modeļiem. Otrajā daļā apskatītas pētījuma daļā izmantotās divas kvalitatīvās pētniecības metodes- kontentanalīze un daļēji strukturētā intervija. Trešā ir pētījuma daļa, kurā tiek analizēti uzņēmumu sociālie tīkli un intervijas ar uzņēmumu komunikācijas uzturētājiem. Galvenie secinājumi – uzņēmumi izmanto dažādas mārketinga komunikācijas stratēģijas Instagram, lai raisītu sekotājos interesi par produktu, uzlabotu uzņēmuma tēlu un informētu patērētājus.lv-LV
dc.description.abstractBachelor's thesis “ “Amoralle” , “CooCulte”, “Siluets” and “Butterfly” marketing communiacation strategies on social media Instagram” main objective is to find out what are the marketing strategies of companies on social media Instagram. Develop recommendations for the use of social media marketing communication on the social media site Instagram for research companies Bachelor's thesis consists of three parts. The first part consist of theory about marketing, marketing communication, social media, social media marketing, social media Instagram as a marketing communication channel and company targeting and behavior models. The second part describes two qualitative research methods of the study - content analysis and semi-structured interview. The third part of bachelor thesis is research part, where author analyses companies social networks and describes interviews with company’representatives. Main conclusion - companies uses a variety of marketing communication strategies on Instagram to induce interest about the product, improve the companies image and inform consumers.en-UK
dc.language.isolv-LV-
dc.publisherRīgas Stradiņa universitātelv-LV
dc.publisherRīga Stradiņš Universityen-UK
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.subjectInstagramlv-LV
dc.subjectmārketinga komunikācijalv-LV
dc.subjectsociālo mediju mārketingslv-LV
dc.subject“Amoralle”lv-LV
dc.subject“CooCultelv-LV
dc.subject” “Siluets”lv-LV
dc.subject“Butterfly”lv-LV
dc.subjectInstagramen-UK
dc.subjectmarketing communicationen-UK
dc.subjectsocial media marketingen-UK
dc.subject“Amoralle”en-UK
dc.subject“CooCulte”en-UK
dc.subject“Siluets” and “Butterfly”en-UK
dc.titleUzņēmumu “Amoralle”, “CooCulte,” “Siluets” un “Butterfly” mārketinga komunikācijas stratēģijas sociālajā medijā Instagramlv-LV
dc.title.alternative“Amoralle”, “CooCulte”, “Siluets” and “Butterfly” marketing communiacation strategies on social media Instagramen-UK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen-UK
Appears in Collections:Bakalaura darbi



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.